Vs: Käyttäjäkokemuksia Epson V750 -skannerista Imacon (Tai siis Hasselblad sekin kai on nykyään?) oli skanneri, ja Epsonin iso tulostin taisi olla tulostin. Siinä Bettinan ohjelmassahan ne noita askarteli, hauskan näköistä oli kun tulostimesta printti ulos ja prässiin... Eli negasta on skannattu, ja mustesuihkuja on tulosteet. Paperista eivät sanoneet muuta kuin että lumppua on.
Vs: Käyttäjäkokemuksia Epson V750 -skannerista Meidän nurkalta löytyvässä pikkukaupassa oli ennen Imacon. Tosin sekin on jo kiinni se kauppa. Foto Saarinen Jyväskylässä oli se. Mutta niillä vehkeillä ei rullakaupalla skannailla, eikä sillä hinnalla mitä siitä on saatava kukaan koko rullaansa skannautakaan kyllä. Idea noiden kuvantekokoneiden skannerien käyttämisessä on se että itse työtapahtuma ei eroa printin tekemisestä mitenkään, konetta vaan käsketään tekemään tiedosto kiintolevylle/cdlle, ja filmiä koneeseen ja kuvankorjailut normaalisti. Jotkuthan niitä ei kyllä korjaile, mutta pikkukaupat pääsääntöisesti säätää joka ruudun. Paitsi pyydettäessä saa tietenkin nollakopiot.
Vs: Käyttäjäkokemuksia Epson V750 -skannerista Aijaa. No en sano enää mitään . Mihinköhän Saarisen Imacon meni... Missä sinä muuten olet töissä? Pistä yksärillä jos et halua paljastaa kaikelle kansalle. Itse asustelen Jyväskylässä myös.
Vs: Käyttäjäkokemuksia Epson V750 -skannerista AIJAIJAI, itse CAJ BREEMER käytti HASSELBLAADIN IMACONIA joten kyllä EPSONIN TASOSKANNERIN täytyy siis olla hyvä, ja täällä sitä vaan morkataan, melkein Caj Breemerin melkein käyttämää skanneria! Hyvänen aika! Caj Breemer ja Herra Epson kääntyisivät haudassaan.
Vs: Käyttäjäkokemuksia Epson V750 -skannerista Mikähän sua nyt oikein riivaa? Tai anna tulla vaan, omalla tavallaan toi on sangen... viihdyttävää.
Vs: Käyttäjäkokemuksia Epson V750 -skannerista Saarisen Imaconi meni maakuntaan aktiiviharrastajan pöydälle.
Vs: Käyttäjäkokemuksia Epson V750 -skannerista Tarjottiin sitä Saarisen skanneria meillekin (Luovan valokuvauksen keskus), mutta oli kyseisen kauppiaan (eläkkeelle jäi) tapaan hinta suolainen, eikä tinkimisvaraa ollut. Kyselin sitten eräältä asiaan vihkiytyneeltä, kannattaako maksaa. Sanoi, että ei. Tuolla sisällä on suotimet, jotka haalistuvat ajan mittaan ja varsinkin runsaassa käytössä. Vaikuttaa värin toistoon. Ei sitten ostettu. Tiedä häntä, olisiko sittenkin pitänyt. kapa
Vs: Käyttäjäkokemuksia Epson V750 -skannerista No kyllähän se suolainen olikin se hinta, sillä se ei meillekään päätynyt... Semminkin kun oli vielä SCSI-liitäntäinen, aika hankala on nykyisiin macceihin SCSI-korttia saada, puhumattakaan että olisi ollut just oikeanlainen, kun oli melko saatanan kranttu kapistus sen suhteen. Se konehan kävi muistaakseni kahdesti täyshuollossa maahantuojalla, käsittääkseni sisuksia vaihdeltiin jonkin verrankin. Uteliaille tiedoksi että hinta oli semmoinen että melkein olisi saanut uudemman (mutta hieman kevyemmän) mallin samalla rahalla. Melkein, muttei ihan kyllä. Mutta hyvä kaveri se miulle oli, montakohan sataa tuntia sitä senkin edessä tuli istuskeltua? Oijoi.
Vs: Käyttäjäkokemuksia Epson V750 -skannerista Jea! Nyt ollaan asioiden ytimessä, elämässä pitää olla vähän VIIHDETTÄ! Intter nettejä ei pidä ottaa niin vakavasti .
Vs: Käyttäjäkokemuksia Epson V750 -skannerista Kaikesta huolimatta olen hyvin tyytyväinen tähän mainitsemaanne paskaan Epsoniin: http://www.flickr.com/photos/smoltron/4473440448/sizes/o/ Kuva on pienennetty ja siinä on vain 1/8 alkuperäisistä pikseleistä. Kari
Vs: Käyttäjäkokemuksia Epson V750 -skannerista Määki tilasin just tänään paskan epsonin kun en muutakaan keksinyt (huomioiden se mitä pankkitilillä on, tai ei ole).
Vs: Käyttäjäkokemuksia Epson V750 -skannerista Onko muuten kuulunut mitään huhuja mahdollisista tulevista epsoonin malleista? Nämähän ovat jo jonkun aikaa markkinoilla keikkuneet.
Vs: Käyttäjäkokemuksia Epson V750 -skannerista Ja mikä muuten on parempi seuraavaksi halvin tuotannossa oleva filmiä skannaava laite (olettaen että Nikon on tosiaan lopettanut filmiskannerituotantonsa)? Hasselblad Flextight X1?
Vs: Käyttäjäkokemuksia Epson V750 -skannerista Olisin yllättynyt jos Ateneumin henkilökunta olisi käynyt hyväksymässä Caj:n tulosteiden laadun... Itse nysväsivät ja tulostivat, en huomannut siitä Bettina-ohjelmasta, että olisivatko skannanneetkin. Mutta olikohan voinut olla Espoo, niistähän näki rakeenkin ;-)
Vs: Käyttäjäkokemuksia Epson V750 -skannerista Edelleenkin Imacon/´Blad näkyi sen Epsonin 9900(?)sen vieressä.
Vs: Käyttäjäkokemuksia Epson V750 -skannerista No silloin reilut pari vuotta sitten kun tuo V750nen ostettiin niin seuraava mahdollisuus olisi ollut joku Flextighteista. Laaka kun ei skannaudu oikein kätevästi Nikoneilla tai muilla pikkurimpuloilla. Ei kai näitä skannereita uusia kovin paljoa ole tullut, eikä kai tulekaan ihan heti. Epsoniltahan tuli joku pikkuversio tuosta V-sarjasta, mutta tuommoista "isoa" ei?
Vs: Käyttäjäkokemuksia Epson V750 -skannerista Tavaroita on usein toisten tavaroiden vieressä, mutta se ei merkitse, että niitä käytätään samalla kertaa tai samassa prosessissa. Jossain muussa ohjelmassa voitaisiin näyttää jonkun kuvaajan mestariteos ja sen jälkeen hyllyllä 50 vanhaa kameraa, mutta siitä ei voisi päätellä, että niitä kaikkia käytettiin kuvan teossa.
Vs: Käyttäjäkokemuksia Epson V750 -skannerista No sie et sitten sitä ohjelmaa kattonu? Caj selittää että "Tässä Steffu skannailee ja käsittelee ja tulostelee näitä minun kuvia, päätettiin tällä kertaa tehdä itse kun tuo Stefan on niin taitava". Jännä että tämmönen skanneriaihe vetää näitä känkyröitä puoleensa ihan hurjana.
Vs: Käyttäjäkokemuksia Epson V750 -skannerista No ei vaan mulle tuo toi lähinnä mieleen että järki käteen, eli omia aivoja nimenomaan saa käyttää. Yllättävän usein harrastajafoorumeilla näkee kannanottoja että jos ei pysty viimesen päälle tekemään ja käyttämään kymppitonneja välinehankintoihin, niin ei kannata tehdä ollenkaan. Kompromisseille ei tunnu olevan mitään sijaa.
Vs: Käyttäjäkokemuksia Epson V750 -skannerista Ja jos olisi käytetty sadantonnin skanneria ja viidenkymmenentonnin tulostinta niin sitten päättelisit mitä? Että noi hörhöt nyt liioittelee aina?