Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Kuvia maailmalta

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Quiquern, 22 Joulukuu 2008.

1. Vs: Kuvia maailmalta

On siinä jalkakin mukana.

2. Vs: Kuvia maailmalta

Mahtavia kuvia. Oli ne sitte kumisia jalkoja ja käsiä tai ei ni kyllä muhun ainakin tehosi.

3. AndyCapp

AndyCapp Well-Known Member

3 561
    159
    63
  4. Vs: Kuvia maailmalta

Heh... Suomalainenkin päässyt kuvaan :)
    kuva 24/135

5. Vs: Kuvia maailmalta

Jep.

Toi Nigerialainen kalastuskilpailu on kuvattu hienosti (muistaakseni NG?) aikaisemminkin, onhan se aikamoisen visuaalinen tapahtuma.

Mä oon joskus miettiny noita katastrofi (varsinkin sota yms) kuvia: ei oo paljon väliä millä ja miten ne on kuvattu, sisältö on sen verran rankkaa että taitaa puhutella tavallaan oli bokeh yms miten vaan. Lisäksi niissä taitaa olla aika kova suodatus, siis mikä pääsee voittajien valtamediaan ja toisaalta esim niskan päällä olevat taitaa aika julmasti laittaa kaikkea törkyä trofeeksi tietoverkkoihin, en tiedä mutta oletan että löytyy jos hakee. Mutt näin se on kai aina ollu, hiljattain meilläkin taidettiin kaivaa vähä erilaista matskua sotatantereilta. Nykyään se on vaan niin helppoa.

Tota alkaa olla niin paljon että ei kai se enää mitään "maailmaa muuta" mitä tarjotaan selitykseksi kuvaamiselle. Toivottavasti ja mieluusti olen tässä suhteessa väärässä ja kyyninen ;)

V-MS

6. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Vs: Kuvia maailmalta

Sitähän se on. Ainakin on saatu huomata, ettei maailma ole muuttunut mihinkään. Tietoisuus vaan lisääntyy, mutta ei se riitä muuttamaan asioita.