Vs: Floating Jos nyt jotain, niin aikas hehkeä guggakuva. ...ja jos nyt jostain, niin alimmaisen kukan sisuksista pilkistää kukan varsi tummana. Pistää silmään muuten niin 'valoisassa' kokonaisuudessa. edittii... nyt ku kattelee tarkemmin, niin olishan toi tausta voinut olla kans tasaisen valkoinen. Mut, mut... kivan hehkeä kuva.
Vs: Floating Poistasin keltaisen "jäänteet" pois kuvan alalaidasta. Kuva on kelpo omassa sarjassa mutta... [lukemisen voi lopettaa tähän] jos tämän keskemällä tietä voisi kulkea niin se olisi jotakin.
Vs: Floating Ite pidän site heijastuksesta oikea ala kantissa. Minun näytössä ei näkyy mitää keltaista... Tämä lienee se internet/eri näytön ongelma
Vs: Floating Ei se minulle ole ongelma ;-) minä tiedän että se on siellä vaikka en käytäkkään "päivänvalo"lampuja ja puhun diibadaata värihallinnasta
Vs: Floating Taustalla on vaaleankeltaista kamaa valkoisen lisäksi. Voi olla että jollain näytöllä sitä ei erota keltaiseksi mutta kyllä se mulla ainakin näkyy ihan hyvin. Puhtaan valkoinen voisi olla kivempi, varsinkin kun vasemmalla tuo keltainen päättyy selvään suoraan rajaan.
Vs: Floating Upea. Nostan hattua kuvan ottajalle. Se keltainen häiritsee vasta sitten jos siihen keskittyy.