... ja oli kaksi objektiivia mukana, täydellä aukolla kuvailin. Molemmat 1.4 aukolla, eka 58mm ja toinen 85mm. Minusta toimii...
Sarasvuo ja preemium pro ceeaa. Toisessa vihreät pinnat takakiekossa. Ihan kuin olisi maalattu, mutta ei taida olla tai kromatun pakkarin reunatkin olisi.
Joo, se oli mukana ekaa kertaa, täytyy katsoa kun saa kuvattua hallitummissa olosuhteissa. Tuossa on mukana nyt niin monesta lähteestä heijastuvaa valoa. Eräissä muissa mitä mulla on ei vaikuta pahalta, mä en ole oikein hyvä noissa, mutta mä tutkin. Tuosta, tai noista, pidin kyllä kuvana ja siitä miten kuva piirtyy eri terävyysalueilla. Väriasioiden suhteen mä olen aina heikoimmalla....
Osa ekan kuvan viherryksistä katoaa ihan LR:n pipetillä tökkäämällä. Epäterävyysalueella laajemin levinneet värivirheet edellyttävät todennäköisesti työläämpää photoshoppausta.
Kokeilkaas piruuttanne NX-D:tä tuollaisille. (Yritin noille mutta totesin ettei jpegille ole ca korjauksia. ) https://www.google.fi/search?q=NX-D&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gfe_rd=cr&ei=S5ygWLiEHO3k8AfPuIyABQ ed. Äh, taisin sekoittaa. Eihän siitä löydykään sitä mitenkään. Kohinanpoistot kyllä löytyy.
CA lähti kokonaan pois helposti tuosta ekakuvasta, kun käytti LR:n Lens Corretions ->Manual -> Defringe säätöä. Siis kaikki CA lähi pois.
Jo vain. Olin onnistunut piilottamaan sen kaiken alle. Axial korjaus näyttää tehoavan. Vaan mitenhän kävisi polkupyörän kanssa.
No ni, aika hyvin sain minäkin pois, teettää mulla aika paljon kun mulla on näön kanssa vähän hakemista näissä...