Tää on tosi hyvä! Mummokin näyttää sopeutuneen nykyaikaan tosi hyvin, jopa paremmin kuin vartijoiden haavissa oleva.. eikä taustaakaan rieha paljoa haittaa...
... kyykytetty katsoo että mitä v*ttua sä kuvaat. Hyvin nähty tilanne... nää menee aika vauhdilla ohi.
Täydellinen offtopikki: Ihan uteliaisuudesta kiinnostaa alkoiko vartijat kinaamaan sulta kuvan poistoa kortilta/filmiä kamerasta?
Alla oleva herra halusi että kuvaan, vartijat samaan ääneen että ei. Eli pakko se tilanne oli sitten dokumentoida. Ei vartijoilla ole oikeutta koskea minun kameraani. Tai filmiin.
Kannattaako tuollaisista asiosta edes jäädä keskustelemaan?! Minä ainakin kuljeksiessani nappaan kuvan mistä nappaan ja jatkan matkaa.
No ei todellakaan kannata. Vartijoita on vaan joka lähtöön edelleen vaikka näitä kuvausjuttuja on puitu oikeusistuimissa asti. Toisten päihin asia ei vain mene.
Kyllä varmasti meneekin jos ainoa kuvaamisen motiivi on toisten ärsyttäminen ja rajojen etsiminen. Toisille riittää se, että saa kuvata.
Jos Turkuun tulet ja kuvaat kadulla laattaavaa nokkua (tätä nyt ei ole tällä vuosituhannella enää tapahtunut, muistelisin) ja nappaat kuvan, niin haastelappu tulee ja vien pentaxisi ja pimiösi (tavis-yksityishenkilön kuvaaminen selkeästi epäedukkaassa tilanteessa, olkoonkin julkinen paikka)
niin, jos Turkuun tulen Tilanteessa, jossa maassa oleva mies pyytää ottamaan kuvan, ottaisin minäkin. Muuten en halua ihmisten vahingoilla repostella, vaikka harvapa sitä viinaakaan vahingossa juo.
Minulle tuli heti mieleen etä kuva on kahden katukuvaajan, "vain toisen kameran huomasivat" -tilanne ;-)
Oulu gives 10points. Harmittelinki jo tänään, kun selasin eri saittien uusia kuvia, että "Jaaa, taas perus-shittiä tänään" mut mut mut, sit tuli tää.
Täältä myös 10 pongoa. Oot ollu oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Plussaa myös siitä että kuva on teknisesti erinomainen vaikka tilanne on varmasti ollut aika hektinen.