Aika painostava rajaus - vasen reuna kovin tiivis. Tytön oikean käden / olkapään asentokin on sellainen, että ihan kuin jokin työntäisi tyttöä keskemmälle kuvaa...
Hiukka lisää vasemmalle, tulee vaikutelma kuin kävelisi varoen esim likaista seinää. Sävyt + muu ihan nappiin.
Olkapään asento näyttäis johtuvan tosta askeleesta...minusta tää on tässä ja silä hyvä. En lähtis muuttelemaan.
JOOmies antoi taas ihqupositiivisen kommentin Ahdas tämä kyllä minusta on, mutta se johtuu varmaankin enemmän elementeistä kuin sommittelusta. Siellä on siis tuo tolppa just pahasti mimmin ja reunan välissä joka ahdistaa. Ei huono missään nimessä, mutta kaikessa kliseisyydessään olisi tuo mimmin voinut laittaa raiteelle kävelemään.
Hyviä kommentteja! Joo... jos vasemmalla olisi enemmän tilaa (niinkuin siellä alkunperin olikin), olisi juna aika merkityksetön mielestäni. Puntaroin myös pitkään kahden ruudun välillä, joissa toisessa oli vasen-, ja toisessa oikea jalka astumassa. Tämä oli mielestäni parempi. On myös kuvia, joissa malli kävelee junaradalla. Siinä nyt ei ollut oikeastaan mitään ihmeellistä (siinä kuvassa).. vähän liian "helppo". Mielestäni kuvassa on kuitenkin aika määrätietoinen fiilis.
Junanraiteet ovat ehkä maailman käytetyin kuvausmiljöö, mutta toimivat aina vaan. Mielestäni ihan kiva kuva, mutta yhdyn vasemman laidan kitinään liian tiukasta rajauksesta. Mallin asennosta sen verran, että minulle löysänä roikkuvat (pötkylät) kädet on myrkkyä, mutta se onkin ehkä jokin minun hekilökohtainen ongelmani (fixaation kohde). Pikkaisen tuntuu mimmi siristävän silmiäänkin, mutta ei se tässä kovinkaan paljoa haittaa. Sävyt ja yleisfiilis on kyllä ihan jees
Minust tää ei ole kyllä Matin parraimmistoo. Jotain täs on liikaa, teennäiseltäki tuntuu. En saa tästä sitä päättäväisyyttä mitä ois kait tarkotus. Yhdyn Valtsuun myös käsistä, ihan kuin tyttö ei oikeesti kävelis vaan tekokävelis, kädet roikkuu liian laiskasti.
Käsien jäykkää asentoa ja varsinkin oikean käden kurottautumista keskemmälle selittää varmaan myös kalveta pinta, jolla tyttö kävelee. On pakko siirtää kättä vasemmalle tai kaatuu. Mallin kasvot jäävät pitkälti varjoon, joten tämä kuvasta uupuu tietty läheisyyden ja tuttavuuden tunne, joka Matin kuvissa usein on. Itse pyörin paikallisella ratapihalla aikani, kunnes tuli perkeleen iso kyltti eteen missä luki mm.johdoissa olevat volttimäärät.