Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

kättärillä

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana henkka k, 31 Heinäkuu 2005.

  1. Filvas

    Filvas

    75
    0
    0
    Se oli tyylillä toteutettu sarja. Muutaman kuvan olisin ehkä napsaissut pois sieltä ja täältä mutta meni näinkin oikein mukavasti. Galleria toimi ripeästi, vähän liiankin, mutta onneksi sai vauhdin määrättyä itsekin lopulta. :p

    Ihan mukavaa vaihtelua niihin perus uus-vauva-tuli-taloon -kuviin. Niin ja tietysti onnea isälle, ja äidillekin. :)
     
  2. vn

    vn

    1 464
    0
    0
    Hieno kuvasarja. Ehkä hiukan tiivistämistä voisi tehdä, kuten jo sanottu, mutta kokonaisuus on silti hieno. Tyylikkäitä kuviakin välillä.

    Onnea perheelle sekä tulokkaallekin!

    Vesku
     
  3. simos

    simos Ylläpidon jäsen

    8 446
    440
    83
    Onnittelut tulokkaan johdosta.

    Ja kuvasarjasta: Odotin otsikon perusteella "synnytyskuvia" ja vieläpä 22kpl... huh. Mutta positiivinen ylläri olikin että kuvat alkoi kertomuksellisesti jo raskauden loppuvaiheista päätyen "synnytyskuvien" jälkeen sisarkuviin... hyvä setti, eikä siinä niitä ylimääräisiä niin ollut. kuvat jaksoi katsoa läpi.
     
  4. nokku

    nokku Active Member

    2 456
    0
    36
    Todella, todella hyvä kuvasarja.
     
  5. Itse synnytys uupui ja kuvia oli minustakin vähän liikaa, mutta aivat upeat ekakuvat vekara tuosta sai.

    Onnea perheelle!
     
  6. Joo, toi harmittaa minua kans tosi paljon. Siinä kävi nimittäin niin nolosti, että kun verta alkoi näkymään, niin meikäläiseltä meni vintti pimeäksi. Saivat kiireiltään elvytettyä minut hereille vasta sitten just tuota navanleikkaamista varten. =)
    Ei vaiskaan. Toki itse synnytyskin on onnistuneesti kuvattu. Olen kuitenkin huomioinut sen, että tällaisilla foorumeilla liikkuu myös sellaisia joille varsinaiset synnytyskuvat on vähän liikaa.