Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Polaroid valmistumis

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Herra iso herra, 1 Kesäkuu 2011.

1. Herra iso herra

Herra iso herra Active Member

7 709
    10
    38
    ONx?

2. Vs: Polaroid valmistumis

Ei

3. Herra iso herra

7 709
    10
    38
    Vs: Polaroid valmistumis

Pusi pusi, erska tykkää;-)

4. Vs: Polaroid valmistumis

on hyvä

5. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Mitä helvettiä toi vittuilu taas on ?  Mua ei kiinnosta sun surkeat kuvasi yhtään, joten voitko olla kirjoittamatta minusta roskaketjuissasi vastedes ?

Onko tuolla henkilöllä yksinoikeus jatkaa päätöntä vittuilulinjaansa täällä ?
    Hyvä syy pysyä kaukana koko foorumista, kuten muutenkin kai parasta näin selkeän epäoikeudenmukaisesti moderoidulta foorumilta, jos näinkin on. Meinasin ladata tänään kuviani, pitkästä aikaa mutta jätänpä tekemättä. Sairas mesta.

Kiitos vielä minulla annetuista varoituksista.
    Ilmoitan yhä, etten ikinä tule hyväksymään tuon lemmikkipoikanne häiriköintiä täällä, enkä muuallakaan.
    - E

6. Vs: Polaroid valmistumis

Est ymmärrän tunteesi munkin piti laittaa parikuvaa tän mitä otin yritystäni varten ja yhteen DVD juttua varten.
    Jari vois kyl mennä itteensä ja syvälle ja laittaa vast edes kuviinsa muuta kommenttia kun onx se onx ei mua kiinnosta hevon pepun kakkaakaan!
    Onko liikaa vaadittu et ei vittuiltaisi toisillemme?
    Est on sentään mun mielestä mies eikä mikään kitisevä nyyhky joten voisitte kunnioittaa miestä edes ihan pikkusen eikä aina varotella.
    Olen puhunut jag hartalag.

7. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

On täysi sääntöjen vastaista, että on silmät varjossa ja posket levennetään kovalla valolla.
    Tuskinpa kuvattavatkaan tykkää.
    Valotuksen perusteita varten vaikka googleen:
    Portrait lightning principles
    Sitten kun hallitsee perusteet, voi koittaa niitä rikkoa, jos sittenkään.
    Tässä ei ole nähty metsää puilta.
    Ei minkäänlaista näkemystä, ei edes yritystä, ei lahjakkutta, ei sattuman onnenkantamoista, ei yhtään mitään.
    Toivottu vain, etä filmille polaroidia kuvaten saadaan taidetta paskasta. Mutta kun ei se niin mene.
    Pitää olla hyvä lähtökohta ja kohdat, että voisi tehdä taidetta.
    tässä sitä ei ole.
    T Jukka

8. Vs: Polaroid valmistumis

Toi oli hyvin sanottu taidetta paskasta piristit mun yötäni.

9. Vs: Polaroid valmistumis

kameralaukku.com <3

10. Jukka75

Jukka75 Active Member

3 168
    5
    38

Työpaikan näyttö on ihan paska joten se voi tosin vaikuttaa kuvan katselemisen nautintoon, tosin toi oli aika huono selitys. Jotenkin ihan sellainen mukavan lämmin fiilis kuvassa, vaikkakin siinä on noita edellämainittuja palamis vikoja. Tosin tuo vaikuttaa sellaiselta kuvalta mitä pidetään yöpöydän taikka lompakon välissä ja kaivetaan esiin kun halutaan muistella menneitä aikoja sekä x-poikaystävää, tai sitten muuten vaan hyviä aikoja.

Aina ei kuvien tarvii olla teknisesti hienoja, ainakin itselle riittää tässä kuvasta heijastuva kesä ja iloinen tunnelma. Tosin olisit voinut leikata kuvan että ei näkyis tota tummaa reunaa vasemmalta, eli ihan ok foto.

Kyssä vielä että mihin se elämän positiivinen ja iloinen  Est on menny, onko lääkitys päässyt loppumaan:D

Hyvää alkavaa kesää.

11. Herra iso herra

7 709
    10
    38

Heittoni ei todellakaan ollut suunnattu mitenkään estille, olen vaan ollut huomaavinani määrättyä beesaamista.
    Pahoittelut, jos joku pahoitti mielensä, henkilökohtaisesti ole lopetanut henkilöön menevän tilittelyn.
    Eikä kyse ole mistään taiteesta, otin vaan polaroidilla kuvan.
    Polaroid on ainakin minulle aika arvaamaton peli, kameran salamaa käytin, taikoituksella loiventaan varjoja, näi ei kuitenkaan käynyt.

12. Vs: Polaroid valmistumis

Ihanko tosi, tuo oli ihan uutta

Tuo on kyllä totta

13. Vs: Polaroid valmistumis

karkea tekniikka tukee kuvan tunnelmaa... ja salama on avannut hyvin lipan heittämiä varjoja.
    koivut linssivinjentin kanssa luovat kuvalle mahtavan kehyksen.
    kokenut tyttömalli antaa kuvalle luonnollisuuden, lämmön ja välittömyyden tunteen kun taas poikamalli pihalla olevalla olemuksellaan kuvaa hyvin ylioppilaan elämän ajanjaksoa.
    lähestymisessä on keskitytty kohteeseen ei tekniikkaan josta plussaa, siihen ei moni mies pysty.

14. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Alan -yhä syvemmin- kyllästymään noihin vittuiluihin. Tuo sirenhän tuosta lääkevittuiluista(-kin) on alunperin vastuussa. Salliiko ylläpito hänen ja hänen kaiffariensa minuun kohdistuvat vittuilut mutta ei anna vastata niihin samoin tavoin ? Niin on ollut ainakin tähän asti.
    Minä käytän särky, allergia, astma ja verenpainelääkkeitä - en muuta - onko niistä jotain vittuilemista joillakin - tehkööt sen yksäreillä, jos on.
    Nostan kohta rosiksen noista Jari Sirenin aloittamista ja kamujensa alati jatkamista turvan repimisistä (porvoolaisiako koko vittuileva kööri?).
    Pidän tuota Sirenin ukkoa vastuullisena koko saastaan.
    - Est

15. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Tarkoitin, että jos tässä on polaroidille kuvaten yritetty luoda valitun median avulla taiteellisuutta, ei tässä onnistuta. Siksi, koska asettelu on lähkökohdiltaan niin huono, ettei sitä pelasta mikään valittu media.
    T Jukka

16. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Kuvahan on niin täyttä jööttiä, ettei se ansaitse mitään kommenteja.

17. Herra iso herra

7 709
    10
    38

Ei ole mitään taiteellisuutta haettu, sellaista kotikutoista retroa kyllä.

18. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Miksi julkaiset noin teknisesti ala-arvoisia kuvia jatkuvasti ?

Komediaako ?

Mielestäni perusjunttihuumoriksikin puuduttavan tylsämielistä. Mitä yrität kuvillasi kertoa katsojille ? Tavisihmisten arjen dokumentointi on ihan ok mutta sekin vaatisi edes jotain näkemyksellisyyttä ja visuaalista kykyä ollakseen kiinnostavaa katsojilleen jokapäiväisenä kuvatulvana. Ainakin osan räpsymuistosta voisi jättää vain perheen omiin albumeihin - niillä ei ole välttämättä muille mitään esteettistä arvoa. Tuokin postauksesi on suoraan sanottuna kuvallisesti kehno - kaikin tavoin. Puhumatta nyt lainkaan asiattomista vittuiluistasi - niihin vastaan tästä lähtien muualla.

Vastaathan yksäriini - heippa :D

19. Herra iso herra

7 709
    10
    38

Kuva on otettu polaroidkameralla, siihen ei juuri pääse teknisesti vaikuttamaan.
    Valintana tämän kuvan kohdalla oli täyttääkö lipan varjoa salamalla.

En mitenkään voi olla vastussa muiden kirjoittelusta!
    Yksärisi on uhkaavan sävyinen, päätin olla siihen vastaamatta.
    Ota nyt est ihan rauhassa, minua on ohjestettu henkilöön menemisen suhteen ja olen päätänyt sitä noudattaa täällä.

20. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 684
    547
    113

Hauskaa, miten aina niin korrektisti käyttäytyvät ;) ja kaikkea rakastavat ihmiset ottavat ensimmäisenä herneen nessuunsa.

kapa