Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Perjantai

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana ekohippi, 2 Tammikuu 2006.

...

Pekka H

1. Anonymous

Anonymous Guest

Tuli hyvä mielen yhtymä kuvan nimen avulla.
    Mutta kuvana ei kovasti kosketa minua, liian ylhäältä otettu.
    Joko lisää merta tai hiekka tai jotain.

2. Tota..... herkästä mielentilstako johtuen joutu vilkaisemaan vasemmalle ja sitten oikealle...
    Toimii !! vähän on paljon...

3. Anonymous

Anonymous Guest

Nyt kun katsoin uudestaan niin keksin mitä puutuu kuva katkeaa ylhäältä minulle, eli merta lisää.
    Nyt uudestaan katsottuna jo aika hyvä, vaikka halua lisää ylös.

4. Jälkien tullessa kohti nimi on perusteltu, ollaan siis tavattu Perjantai. Toisinpäin ei toimisi. Hienoa symboliikkaa, ranta ja vesi/meri tukee ajatusta hyvin.

5. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63
    Samaa mieltä! Lisäksi valittu sommitelma ja kuva-alan käyttö toimii todellakin kiinnostavasti, vaatii toki katsojaltaan syventymistä. ;)

6. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Hyvähän tämä. Eikä kaipaa merta tuon enempää. Jalanjäljet on musta tässä se pääasia. Minä pitäisin vaikka meren rajaisi kokonaan pois.

7. Oon kattonut tätä kuvaa pariinkin otteeseen ja edelleen nuo jalanjäljet pitäisi kulkea poispäin.
    Joku tuossa hämää, olisiko jo tehdyt jäljet menossa tulevaisuuteen- assosiaatio vai mikä ?
    Hyvä kuva näinkin, mutta jalkojen kulkusuunta osittain tuo katseen pois kuvasta.

8. saloma-3

saloma-3 Well-Known Member

1 960
    731
    113
    Tipe voi olla oikeassa. Mutta omaan kuvaansa lienee vaikeampaa kävellä takaperin - uskottavasti. Hyvä otos minusta joka tapauksessa.

9. kama

kama

94
    0
    0
    Minusta tämä oli hyvä myös. Tykkäsin erityisesti siitä, että alempi jälki astuu ikäänkuin kohti katsojaa ja kuvasta tulee sellainen dynaaminen fiilis. Toimii myös siksi, että kun tulee tälle sivulle, ja skrollaa alaspäin nähdäkseen koko kuvan, niin ensin näkee yhden ylemmän jäljen ja sitten vasta toisen. Kuin sarjassa. Siinä on musta tän juju.

10. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83
    Klassisen oloinen kuva... tykkään. Tosin noi kohti tulevat jalanjälet pikkasen häiröö... mut ei paljoa.