Tuli hyvä mielen yhtymä kuvan nimen avulla. Mutta kuvana ei kovasti kosketa minua, liian ylhäältä otettu. Joko lisää merta tai hiekka tai jotain.
Tota..... herkästä mielentilstako johtuen joutu vilkaisemaan vasemmalle ja sitten oikealle... Toimii !! vähän on paljon...
Nyt kun katsoin uudestaan niin keksin mitä puutuu kuva katkeaa ylhäältä minulle, eli merta lisää. Nyt uudestaan katsottuna jo aika hyvä, vaikka halua lisää ylös.
Jälkien tullessa kohti nimi on perusteltu, ollaan siis tavattu Perjantai. Toisinpäin ei toimisi. Hienoa symboliikkaa, ranta ja vesi/meri tukee ajatusta hyvin.
Samaa mieltä! Lisäksi valittu sommitelma ja kuva-alan käyttö toimii todellakin kiinnostavasti, vaatii toki katsojaltaan syventymistä.
Hyvähän tämä. Eikä kaipaa merta tuon enempää. Jalanjäljet on musta tässä se pääasia. Minä pitäisin vaikka meren rajaisi kokonaan pois.
Oon kattonut tätä kuvaa pariinkin otteeseen ja edelleen nuo jalanjäljet pitäisi kulkea poispäin. Joku tuossa hämää, olisiko jo tehdyt jäljet menossa tulevaisuuteen- assosiaatio vai mikä ? Hyvä kuva näinkin, mutta jalkojen kulkusuunta osittain tuo katseen pois kuvasta.
Tipe voi olla oikeassa. Mutta omaan kuvaansa lienee vaikeampaa kävellä takaperin - uskottavasti. Hyvä otos minusta joka tapauksessa.
Minusta tämä oli hyvä myös. Tykkäsin erityisesti siitä, että alempi jälki astuu ikäänkuin kohti katsojaa ja kuvasta tulee sellainen dynaaminen fiilis. Toimii myös siksi, että kun tulee tälle sivulle, ja skrollaa alaspäin nähdäkseen koko kuvan, niin ensin näkee yhden ylemmän jäljen ja sitten vasta toisen. Kuin sarjassa. Siinä on musta tän juju.
Klassisen oloinen kuva... tykkään. Tosin noi kohti tulevat jalanjälet pikkasen häiröö... mut ei paljoa.