Lauantaina sitten toinenkin tytär lensi pesästä. Kuva otettu Jannican uudessa osoitteessa Uusikaarlepyyssä. [Polaroid SX-70 Alpha 1 Model 2 + flashbar | IP PX70 Color Shade | Epson V750 Pro]
Vs: Irtaantuminen Vieläkö noita jäi jäljelle vai ollaanko jo mamman kanssa pulassa? ,) Tunnistaa Kenin kuvaksi. Näissä on sellaista laatua, tyyliä ja ajattomuutta. Kuin katsoisi taidetta...though, I do like it.
Vs: Irtaantuminen Kiitos pikkuteemu! Kyllä tyttäret nyt pääsivät loppumaan. Varmaan korkea aika, sen verran olen heistä kuvia Kameralaukkuun postannut. Uusi ja outo tilanne, talo tuntuu tyhjältä. Varmasti vie vähän aikaa tottua tilanteeseen, mutta eiköhän tämä tästä. Onneksi on vaimon lisäksi koira seuraksi, muuten voisi jo olla pieni kriisinpoikanen.
Vs: Irtaantuminen Kuvassa on tosi hieno tunnelma. Seuraavaksi varmaan alat kuvailla vaimoa? Tai sitten alkaa omakuvien sarja ;-)
Vs: Irtaantuminen Kaunis kuva. Jotenkin tuo mukaan lähtevä (?) lamppu on sympaattinen. Jos et vaimoa, niin mites se koira, onko liian vilkas tavallesi kuvata? kapa
Vs: Irtaantuminen Kiva kuva! Tosin mulle tuli vähän mieleen että tyttö yrittää puolustautua kuvaajaa vastaan tuolla lampulla ("Askelkin lähemmäksi niin....!") ;D
Vs: Irtaantuminen Kiitos Kapa, RB ja Sami! Joo, kyllä Wilma-koira aina välillä toimiikin mallina. Sekin on jo yli kymmenen vuotta vanha, joten pahin vilkkaus on jo takanapäin... Sävyistä: jostain syystä on ollut yllättävän hankalaa saada aikaiseksi hyväksyttäviä sävyjä SX-70:llä. Aika monta Polaroidin ja Impossiblen filmiä olen jo kokeillut. Myös tämä tuore Impossiblen filmi on haastava käyttää luonnonvalossa, mutta salamalla toimii paremmin. Kameran kontrastisäädin on tässä maksimiasennossa. Sävyiltään tämä kuva on paras tähänastisista. Tyttö taitaa toivoa että isä jo lähtisi kotiin Etelä-Suomeen...