Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

käpy

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana arn, 19 Marraskuu 2005.

1. arn

arn

145
    0
    0
    Edit: Poistin kuvan sivuiltani, koska se ilmeisestikään ei herättänyt mielipiteitä suuntaan tai toiseen. Ja sellaisten kuvien säilyttäminen esillähän on täysin turhaa. Kiitokset asenilalle kommentista.

...
    Kunhan nappasin tuollaisen kuvan. Se on vaan yks halvatun käpy, mutta en osaa oikein sanoa, että mitä mieltä olisin tästä kuvasta - vaikka itse otin sen... Siihen tarvitsen nyt teidän apuanne. Joskus harvoin sitä ottaa kuvaan, johon ei oikein itse osaa suhtautua - että napsahtaako heti delete nappula, vai onko säilyttämisen arvoinen. Että mitäpä ajatuksia yleisöllä? Onko kuva liian tyhjä, vailla sisältöä ja bokéh:lla liikaa tilaa vai näkeekö joku tässä kuvan?

2. En tiedä tuletko tästä hullua hurskaammaksi, mutta kyllä tässä minusta kuva on.

Bokeh on kyllä kovin huomiotaherättävä ja vie kuvassa pääroolin, mutta koska olet asetellut tuohon kävynkin niin onhan siinä myös varsinainen kohdekin. Minun mielipiteeni nyt tietysti on vähän niin ja näin, siis kannattaako sitä edes laskea, kun pidän myös sellaisista kuvista missä on vain pelkkä bokeh...