Eli pitäisi ostaa kameraan pidempi hihna, nykyinen kun on se perus malli joka kaulaan laitettuna hakkaa leukaperiä. Eli sellainen jonka voisi laittaa vaikkapa käden ja kaulan ympäri kuin käsilaukun konsanaan, eli olisikon se pituus sitten jotain 160cm tai jotain?? Ebaystä olen pari tuon mittaista löytänyt mutta muualta en, onko ne kortilla vai enkö osaa etsiä?? Niin ja Ebayn sivulla oli myös sellainen asekotelon tyylinen hihna, eli toisen käden ympäri meni kainalon kohdalta ja siitä lähti sitten toiselle puolelle roikkumaan. Kiitos ja tattis jo etukäteen. Jukka
Vs: Kameran hihna Mulla olisi tuommoinen Black Rapidin Classic -hihna, josta voisin luopua sopuhintaan. Hankin kokeeksi keväällä, mutta ei sitten oikein sopinut käyttötarkoituksiini.
Vs: Kameran hihna Nuo Blackin hihnat tulevat näköjään pohjasta kiinni, eihän se tosin ongelma ole. Tosin mielellään saisi tulla kameran omiin lenkkeihin kiinni, noissa ei näköjään ole myöskään pituuksia. Paljonkohan Mikko tuolla sinun hihnalla on pituutta, ja hintaa Eli mahtuuko isomman +100kg. miehen olan ja pään yli niin että roikkuisi mukavasta lantiolla??
Vs: Kameran hihna Näyttäisi olevan noin 160cm. Tuo pojhakiinnitys noissa on juurikin se juju. Kamera roikkuu asennossa, josta saa otteen nopeasti. Verkkokaupassa tuosta maksoin 60€ ja on uudenveroisessa kunnossa, eli sanotaan nyt vaikka hinnaksi 40€.
Vs: Kameran hihna Ostin OP-TECH hihnan pikalukkovirityksillä, oli helkutin pitkä....piti lyhennyttää suutarilla. Itse en tuosta joustavasta hihnasta luopuisi, on se niin hyvä. Kakkosrunkoon Black Rapid jolloin 2 rungon käyttö onnistuu hyvin.
Vs: Kameran hihna hym....Täytyy laittaa harkintaa, jos ei kiire niin palailen mahdollisesti lähipäivinä asiaan. Kiitos. T:Jukka