Tässä multa kuva tuolta jäiseltä perjantaimiitiltä Tämän tosin otin ennenku treffattiin Tyhjentelin lomon, muut filkat tulee joskus myöhemmin täälä pari kuvaa http://www.holgarocks.com/holga/?p=192
Lähtökohtaisesti nämä kamera testit on huippu tylsiä. Kyllä jotain kaunista tai mielenkiintoista voisi olla? Tuolla tännä kävelin ja räsp.
Minä koin nämä kuvat mielenkiintoisina. Ja kuvaajan "kommenttien" kanssa ihan yliveto. Piristää päivää tuollainen. Jäin kaipaamaan ainoastaan suurempaa sarjaa!
Sorry en käynyt linkissä aikaisemmin, luulin että siellä on lisää tätä. Nuo linkin ihmis kuvat oli mielenkiintoisia, joten hyvä hyvä niistä. Tämä esillä oleva kuva on edellen .....
Mistä päättelet että tämä on kameratesti? Minusta tämä on omalla tavallaan kaunis ja mielenkiintoinen maisema nimenomaan tuossa säässä ilmenneillä lisäelementeillä varustettuna.
noinkin "kokeneelta" kuvaajalta tämä ei todellakaan voi olla "kokeilu" mutta toisaalta kuvia ei voi arvostella aina niin, että tietää "kaiken" kuvaajasta. kivaa dokumentaarisuutta, mutta ei juur muuta. i think. jollain tavalla silti kaunista. vaikeeta
No tuo on minun versioni kauniista + Tuonne pitää ajaa 30min, Olihan tuo minulla tääläkin variaatioineen.
Höpöhöpö! Tässä kuvassa otetaan kantaa päivänpolitiikkaan, ja jos olette niin pöljiä että ette sitä tajuu ni menkää fangion luokse kielikylpyyn ni selkenee. Suomen nykyinen yhteiskunnallinen tilanne on kävelysillan vasenpääty joka siis pahasti jäässä. Mutta koska on vaalit (silta) joka vie kohti pressanlinnaa ja parempaa tulevaisuutta jossa jääkin sulaa, koska tulevaisuus on aurinkoinen vaalien jälkeen kun uusi isäntä istuu linnassaan. Vittu, menee kuvat pilalle jos ne pitää yksitellen selittää ... räps!