Loppukesä on mennyt tieteen parissa ja kuvaaminen on jäänyt vähemmälle. Tässä jotain settiä, josta olisi hauska saada palautetta.
Vs: Kaduilta ja metsistä Ei kommentteja? Pitäisikö otsikko muuttaa lööpimmäksi? Eivätkö kuvat ole tarpeeksi analogisia? Onko kuvaaja liian tuntematon?
Vs: Kaduilta ja metsistä Minä en ollut nähnyt näitä. Kaksi alinta ovat näistä ehkäpä parhaimmat. Hiukan harmittaa iso "nimmari". - E PS. Oon ehkä kuvannut nuo samat kuolleet ketut
Vs: Kaduilta ja metsistä Kettu on Kauppatorilta. Tämä suomalaisuuden ikkuna kertoo vahvasti turisteille, että elämme edelleen metsästäjä-kerääjä-taloudessa. Suurimmassa osassa kojuja myydään turkiksia, pirtin nurkassa kaiverrettuja puuhärveleitä tai koruja ja metsien hedelmiä. Vesileima tulee suoraan nettisivuiltani. Kuvat on linkitetty sieltä. Vaikka se kenties häiritsee hieman, kuvilla on minulle kaupallista arvoa. Sen vuoksi vesileima.
Vs: Kaduilta ja metsistä Heh, ei ole omakuva. Jos kuski olisi tuolla nurkassa, skootteri ruostuisi paikalleen ennen, kuin liikahtaisi