Vs: Kadonnutta kansanperinnettä hehe, tulihan se sieltä: Seppo Saves Us All!!! Jo 60-luvun lopulla Finnsevenin labbiksessa oli tapana Sepolla vaatia että printtien reunoja tummennetaan jotta Vekkis ( eli Viikkosanomat) ei rajaisi kuvia. rajatusta kuvasta se "Osakuva heikura" vasta tönköltä näyttää... Muuta en kommentoi.
Vs: Kadonnutta kansanperinnettä Niin - Seppo Saveshan, kuten Heikura ovat ihan oikeasti aika kelpo valokuvaajia, mitäs sitä voikaan kommentoida jos itse ... no ei oikein onnistunut ... ja löytää itsensä ikääntyneenä netistä. Edit: Melkoisen tönkkönä.
Vs: Kadonnutta kansanperinnettä Niin on. Jätkä toisaalla ilmoittaa että pysy poissa mun kommenteista, ja samalla oikein etsii mun inputteja, sori vaan esti: sinuun ei tepsi dissaus, lipevä ylistys, pieni pilkallinen vittuilu, ei mikään... Joka päivä ( ainakin kahdesti) ilmoittaa luopuvansa kameralaukusta, joka päivä ( ainakin kerran) pyytää kaikilta anteeksi, mutta jo viiden minuutin kuluttua alkaa uusi vittuilukierros. Esti: Onnea valitsemallenne uralle... en sen paremmin osaa sanoa.
Vs: Kadonnutta kansanperinnettä Pyh ja pah .. Hermonsa ja voimansa menettäneen syntymähuijarin viimeisiä kieroiluja ja puuskutuksia, arvotonta sekä valheellista lässytystä. Kuvaa hyvin koko olentoa. Sääliksi käy. Hei hei "Pro" ...
Vs: Kadonnutta kansanperinnettä *huokaus* Onpas hassua. Ilkeilyä, vääristelyja ja tyhmiä juonia. Aina vaan. Miksi ? Otin tämän iljettävyyden vain talteen ja menen taas raikkaimpiin toimiini.
Vs: Kadonnutta kansanperinnettä Joka helvetin ketjussa kahden pellen keskinäistä vittuilua... ottakaa nyt jo hotellihuone ja pankaa toisianne hanuriin
Vs: Kadonnutta kansanperinnettä Ei kiitos, mutta : On kohtuulista tulistua, tämä on ollut varmasti inhottavaa seurattavaa. Muutan asennettani, enkä enää provosoidu tai loukkaannu. Sellaisesta tämä kaikki alkoi ja sitten ... paisui ... Kamalaksi. Alan vaijeta. Kiitos paspalo, ojennuksesta. Edit: Ainakin yritän, taashan tuonne on ilmestynyt ... no, antaa vain olla
Vs: Kadonnutta kansanperinnettä Ei varmaan liity,samat hemmot täällä vääntää.Itsekkin olen joskus sortunut moiseen,nykyään en.Kuva mielenkiintoinen,näky joka koskee montaa paikkakuntaa.
Vs: Kadonnutta kansanperinnettä tapiola, älä polta hihojasi ! kuvasi erinomainen vartailukohde on Success barin seinällä (korkeavuorenkadulla, maxillin vieressä) se on "taidevalokuvaaja" Bouchtin shotti Viipurin Aalto kirjaston seinästä. aivan suora värinegalla vedetty neliömäinen ruutu, printattuna liian vaaleana isolle alumiinilevylle. Hinta € 2800,- kunhan kokoat systeemisi, odottaa sinua uusi tulevaisuus...