Hei, kameralaukun softa lähetti mulle viestin aikaan "Mon 09/26/05 01:29 PM", olin kuulemma saanut yksityisviestin. Kun pääsin käyttämään kameralaukkua taas, yksityisviestiä ei ollut tullut. Kyseessä voi olla Teemun mukaan joku tietokantafiba, jossa forumin softa on lähettänyt virheellisesti viestin. Mut varmuuden vuoksi, jos joku on lähettänyt mulle yksityisviestin niin se on sitten mennyttä, eli en ole koskaan päässyt sitä lukemaan. Lähettäkää uudestaan jos se vielä on aiheellista. -A
Oisko niin, että joku lähetti sulle viestin? Sähköposti lähetti viestistä tiedon eteenpäin. Sen jälkeen viestin lähettäjä muutti kantaansa - kuten jotkut tekee - että ei haluakaan keskustella ja lähettäjä poisti viestinsä. Sinulle lähtevää sähköpostiviestiä hän ei voi enää poistaa.
Jos tuo on mahdollista, niin sitten se on varmaan myös mahdollista. Toi viesti tosiaan Teemun mukaan tuli sinä aikana kun kameralaukku oli 1-2 minuuttia pystyssä ennenkuin meni taas alas.
Tuona yönä laukku oli satunnaisia hetkiä ylhäällä, mutta tietokanta jyrättiin useampaan kertaan 22:00 otetulla varmuuskopiolla. 03:00 jälkeen kaikki on toiminut ihan normaalisti. Ainakin melkein.
Juu. Epäilen, että kukaan on tällaista viestiä ehtinyt lähettää. Mutta jos on, niin lähettäköön uudestaan. Sitä minä vain tässä.