Vs: Kaakkurit Edelleen mielettömän hienoja kuvia Jollilalta, valopallerot tekevät pirun upean vaikutuksen taustalla tässäkin kuvassa. Tyylikästä ja yksinkertaista taidetta luonnon ehdoilla. Edit. Korjailtu kommenttia selkokielisemmäksi.
Vs: Kaakkurit Ilmeisesti ei tullut riittävän montaa hyväksyvää kommenttia vajaassa seitsemässä tunnissa.
Vs: Kaakkurit Hmm, ihanko tosissaan näitä kommentteja heitellään??? wtf, menee aika pahasti överiksi :S
Vs: Kaakkurit No sanotaanko, että sulla on galleriassa aikas nivaska parempaa settiä. Toi heinä ei jotenkin toimi tuossa kuin sekoittavana tekijänä ja noi valopallot sekoittaa pakkaa vielä lisää, kun kohteet on missä on. Ei toimi, yksinkertaisesti sanottuna
Vs: Kaakkurit Jos kuva ylittää tennarikuvaajan kyvyn kritisoida sitä, niin kaikki tennarikuvaajat hirteen, juu! Paska kuva ku on niin loistava, ettei voi haukkua. Ja kuvaaja kans. (Erityisesti tykkään palleroita rikkovista korsista ja vedestä, mut parasta lienee sävyt.)
Vs: Kaakkurit On olemassa teoreettinen mahdollisuus, että "suksikaa vittuun, tennarikuvaajat" ei pidemmällä tähtäimellä lisää kommenttien määrää tai ainakaan laatua.
Vs: Kaakkurit Tuohon mvuoren kommenttiin on helppo yhtyä. Aiheen sivusta synnyttää helposti vilkkaankin keskustelun, mutta itse kuvasta ei ehkä. Paljon on myös vittuiltu siitä, että erehtyi kommentoimaan itse kuvaa, eikä aina vähiten kuvaajalta, kun kuvasta on sanottu jotain mikä ei mielyttänyt, välillä myös muut kommentaattorit ovat aktiivisesti painostaneet hiljaisuutta foorumille (ja onnistuneet myös) minusta kuva on kiinnostava, heinineen kaikkineen ja voittaa peruspotretit menen tullen.
Vs: Kaakkurit Olen kanssasi samaa mieltä, mutta herättely puree toisinaan. Kuvahan on erilainen, mitä kaakkureista on yleensä nähty. Rauha asiaa tuntemattomien sieluille.
Vs: Kaakkurit Kuvahan on hieno, mutta ei siitä pidä vetää herneitä nenään, että täällä arvostetaan enemmän kuvia, joissa puluun on laitettu raetta, kun että on käyty luonnossa kuvaamassa. Vielä parempaa on tietty kuvata esim kavereiden kanssa peuhaamista pesuhuoneessa kunhan muistaa kuvata filmille ja mielellään halvalla kameralla.
Vs: Kaakkurit Minusta tää on just hyvä valopalloineen ja heinineen. Ihan kuin jonkun luonnon oman verhon takaa kuvattu. Pidän.
Vs: Kaakkurit Kerrankin olen Helin kanssa samaa mieltä. Tää on hyvä. Pitäisin vielä enemmän jos "valopallerot" olisivat aivan aavistuksen verran himmeämmät.