Vs: Paula Neidolla on ponteva, päättäväinen asento - kuin valmiina toimintaan, kunhan viesti on varmistettu - ja mystinen vaahdoksi muuttuva tai vaahdosta kiinteytyvä asu. Näyttää väistämättömältä, että kyseessä on ennennäkemätön supersankari Fairyvaahto-tyttö! ...Ehkä hän ei sitä ole, mutta jos olisi, olisikin hyvä tehdä uudenlaisia ja oloihimme tuotuja tulkintoja supersankariudesta...
Vs: Paula Avasin 12 kuvaa äsken ja kun olin katsonut ne kaikki olin ällistynyt että tykkäsin kaikista. Katsomisjärjestyksessä päivän tykkäys 9.
Vs: Paula Tämä on hauska. Voi kunpa naaman raja olisi yhtä tarkka kuin puvun etuosa. Lisäpiste mallin kengistä - käytännöllistä sanon minä.
Vs: Paula Jotain tässä on outoa, mutta tyttö vaahtopukuineen on kiva. Ehkä se on tuo valo ja ns. liian skarppi tausta, jotka muakin hämää...
Vs: Paula Kiitoksia kommenteista näin pienellä viiveellä! Tässä vielä viimeistelty versio samasta sessiosta. Tähän on yhdistetty useampaa kuvaa, jotta saatiin sekä skarppi naama että harson liike näkyviin. Täydellinen tämäkään versio ei ole, mutta ehkä jotain edistystä!