Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Lehdistön luotettavuudesta

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana niffe, 20 Tammikuu 2014.

1. niffe

niffe Well-Known Member

13 453
    563
    113
  2. sahe69

sahe69 Well-Known Member

10 276
    47
    48
    Vs: Lehdistön luotettavuudesta

Ihanko totta??

;)

3. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Mihin tässä  maailmassa enää voi luottaa.....

Minä kun olen aina luullut, että jos Tekniikan Maailmassa sanotaan tämän munankeittimen olevan hyvä, niin se on hyvä. Hm.

4. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63

(EISA-palkintojen on kuitenkin pakko olla "objektiivisia", sillä eihän sellaisia kehtaisi kukaan keksiä.)

5. niffe

niffe Well-Known Member

13 453
    563
    113

Täytyy sanoa, että olen ollut naivi. Tiedän, että meillä täällä on ollut piikki auki ja sauna lämpimänä, mutta saksalaisia instituutioita en ole juurikaan epäillyt järjestelmällisinä tiedon kerääjinä. EISA puolestaan on ihan hyvä palkinto, vaikka niilläkin on lievää taipumusta "kiertävään vuoroon". EISA-palkintojen kriteerit saattavat olla erilaisia kuin meillä, eivätkä toki aina miellytä meitä, jos oma merkkimme ei saa palkintoja, mutta siellä sentään on useasta maasta riippumattomia tahoja, joten virheet ja vääryydet pienenevät noin keskimäärin.

6. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

....  jotka kuitenkin ovat useasta valmistajasta riippuvia tahoja....  :)

7. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38

Minust muihin ei kannata luottaa kuin Mäkki-lehtiin.

8. Vs: Lehdistön luotettavuudesta

;)

9. J.A.K.

J.A.K. Active Member

2 581
    22
    38

Moni luottaa myös Tekniikan Maailmaan.

:D

10. niffe

niffe Well-Known Member

13 453
    563
    113

No joo joo joo...  :)  Kaikkihan perustuu vuorovaikutukseen, mutta EISAn osalta se ei ole välttämättä niin raadollista kuin miltä se voisi näyttää. Se on vähän niin kuin Tekniikan Maailman suuressa talviautotestissäkin. Testaajia on paljon ja testattavia on paljon. Pisteytyksen tapahtuessa osin äänestämällä, siellä syntyy väkisinkin ryhmittymiä joilla on selkeä näkemys, mutta vastaavasti sitten on niitä vastarannankiiskiäkin pitämässä Citikan puolta ;P

11. Vs: Lehdistön luotettavuudesta

Sniffe, antisitruunisti ;-)

12. niffe

niffe Well-Known Member

13 453
    563
    113

Sorry, tilaisuus teki antisitruunistin, kun talviautotesti mainittiin ;P Itse asiassa pidän Sitikoista ja Pösöistä. Pösöjä mulla on pari ollutkin, eivätkä ne poikkea saksalaisvalmisteisista muuten kuin, että ne eivät ruostu.

13. Vs: Lehdistön luotettavuudesta

Tuli eilen katsottua bbc:n joku dokkari ruuasta. Usan sokeriteollisuus oli niin voimakas, että sai WHO:n pyörtämään suosituksensa sokerin käytön vähentämisestä.

Nyttemmin erlintarvileteolisuus esintyy taas jeesuksena ja haluaa terveempiä ihmisiä. Ovatkohan laskeneet, ettei ne 140-kiloiset jenkit enää jaksa tulla kauppaan? ;-)

14. Vinski

Vinski Well-Known Member

4 329
    403
    83

Arvatenkin kyse oli tavallisesta sokerista tai glukoosista. Muun muassa fruktoosin suhteen tilanne ei ole niin selvä kuin se ensi näkemältä saattaa näyttää. Glugoosi saattaa olla sittenkin se vähempi paha. Siitähän on lähdettävä, että ihminen on makealle perso.

15. Vs: Lehdistön luotettavuudesta

Maissisiirapista, mitä mahtoi olla. Ei sitä nyt vuorokautta moisia muisteta ;-)

Jakso 1: Prisma: Lihavuusepidemian syntipukit | The Men Who Made Us Fat

16. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Luulen, että lukaisin sellaisen joskus 16-vuotiaana.  Parturissa oli lehti.  Mossen testi taisi olla.