Pistän oman topicin niin ehkä saadaan vaihdettua muutama sananen itse aiheestakin. Eli on sessiot Niepin makkarissa tai ulkona lumihangessa niin puran pari ajatusta ruoskittavaksi. MITÄ? A) Kivaa. B) Kuvia otetaan. C) Kaikki paikalla olevat osallistuvat. Ja ei, tämä ei ole monivalinta. MITEN? 1) Pienissä ryhmissä, mielestäni minimi on 3. Kuvaaja, kuvattava ja avustaja. Useampi henkilö ei este eikä haitta, mutta maksimi määrä? 2) Aikaa pitää varata työrauhan lisäksi. Talvellakin voi kusta housuun itsensä lämmittämiseksi, mutta sitten tulee myöhemmin todella kylmä.. 3) Aihe, aiheet, teema? Yksi vaihtoehto olisi toteuttaa projekteja haaste-osion tyyliin. Ryhmä nappaa uuden aiheen kiposta ja lähtee toteuttamaan sitä muiden ryhmien näkemättä toteutusta. Tulisi pientä leikkimielistä kisailua mukaan, pakottaisi olemaan luova ja antaisi kivaa kutinaa muiden kuvien odotteluun sessioiden jälkeen.. Luonnollisesti monella on varmaan nytkin visioita ja toiveita kuvista sekä niiden kohteista, mutta ne voisi toteuttaa näiden jälkeen? Ideana olisi siis varmistaa, että kaikki pääsevät osallistumaan helposti ja tasapuolisesti ilon kautta.
Ehdoton edellytys mun mielestä muu ei käy. ROCK Pienet ryhmät. Omat suunnitelmat alta veg ja päivä huipentuu skabaan. ROCK !! EHDOTTOMASTI
Kompaamisesta en osaa sanoa mitään ??? Olen ilmeisesti missannut jonkin hienon nettislangisanan ja sen merkityksen Mutta olen samaa miletä MikkoK:n kanssa, eli A,B ja C Pienet ryhmät, tuo 3 on mielestäni myös minimi, maksimia en lähde arvailemaan.. Aikaa ei ole koskaan liikaa, samoin tietysti työrauha pitää olla. Haaste osio olisi myös ihan hauska idea. Varmaan näillä saisi paremmin toteutettua kuvaustapahtuman, kun olisi organisoitu. Voimme vaikka seeuraavassa miitissä pitää tätä ohjenuorana, valkoisena keppinä, tjsp.
Mä lupaudun pomoks seuraavalla kerralla. Hankin jostain ison piiskan ja se viuhuu, jos pojat meinaa lipsua.
Näin se on. Annamaija kysy enkö mä halua mitään kuvaa itestäni, mä sanoin en, koska en pidä siitä että mua kuvataan, vaivaannun niin kauheesti. Mut tuosta pitää saada kuva. Voidaan laittaa pojat jonoon kontalleen ja sitten vaan kuvataan ;-). Eiks niitä sapiskan haluajia ollu enemmänki??
Pidetään toi virallinen selitys täällä forumilla kaikkien nähtävänä. Mulla on jossain pikku ruoska, sopii paremmin sun tassuun. En mäkään loista kameran edessä, saati sen takana, mutta mun mielestä se on osa kokonaisuutta olla edes joskus molemmilla puolilla. Muistuttaa siitä mitä meinaa muilta vaatia ja avaa silmät mikäli ne on ollut kiinni. Jos olette kiltisti niin pyydän joskus teatteriväkeä irvistelemään kameroiden eteen.
Eisshaakeli 10 äijää rivissä katuvan näköisenä kontillaan ja sapiska viuhuu...toi muuten tehdään oikeesti
Hauskaa pitää olla, mutta ei hyvä suunnitelma ja jonkinlainen järjestyskään pahasta ole. Mun vaimolta löytyy pari nahkaista raippaa ja sitten sellainen pidempi ruoska, jolla käskytetään mm. isoa venäläistä työhevosta. Eiköhän Holga-miehet noilla pysy ruodussa . Pyykköähän ei tosin pidättele mikään, jos se on käynyt alalaatikon pullolla! Niepille kun tuo pari pölynimuria, se pyörii niiden ympärillä koko miitin ajan.