? Naapurin ojanpientareelta. Tuolla voi olla etanoita enemmänkin, en vain uskaltanut kurkata... Edit - tästä taisi tulla näytön testauskuva ;-)
Vs: Sharp enough? Joo terävää on lehdet kuin sahanterät, tuo etana kruunaa kaiken.. Onko tämä etanain taivas?
Vs: Sharp enough? Juu, ei näy etanaa, ainakaan säätämättä näyttöä kirkkaammaksi. Mutta kun kalibrointilaite väittää että se on hyvä näin.... no, kaikkea ei voi saada.
Vs: Sharp enough? Itse kaipaisin lehtien tekstuuriin enemmän sävyjä ja yksityiskohtia, nyt jää kuva niiltä osin hiukan latteaksi.
Vs: Sharp enough? EyeOnella.... edit. kalibroitu uudelleen, aavistuksen vaaleampi näyttö, mutta ei tuota läikkää edelleenkään etanaksi tunnista, ellei joku tietävämpi sitä sellaiseksi vakuuttaisi.
Vs: Sharp enough? Jos kokoaisin mielipiteet, niin päädyn mielipiteeseen, jossa etana ei kruunaa mitään, eikä vaikuta mitenkään kuvaan ja sen hyvyyteen, kuvassa on VAIN lehtiä
Vs: Sharp enough? Skarpista kuvasta erottaa hyvin etanan ja kun sen huomasi niin mielestäni kruunu tuli päähän, joko katsojalle tai etanalle..
Vs: Sharp enough? Juu, niin varmaan, minä en parhaalla tahdollakaan näe mitään etanaa saatikka limavanaa, elikkä case closed minun puolesta