Vs: Juuret busybusybusy, on kyllä katsomista näissä kuvissa. Tekee mieli tutkia milli millitä kuvat läpi.
Vs: Juuret Niin tai ottanut mukaan lisää vettä jolloin peilikuvaefekti olisi perustellut veden mukana olon. Hienoja on, Sireni osaa yllättää aika ajoin, ei ole enää dokumenttia, vaan ehtaa taidetta
Vs: Juuret Nämä juuret tanssivat! Taitaapa olla parasta, mitä olen Jarilta nähnyt. Meinasin jättää avaamatta, mutta kannatti!
Vs: Juuret Erillisinä kuvina nämä on varsin hienoja...siis upeeta. Näin yhdessä esiteltynä minä kaipaisin kuvaformaatikoon ja toonausvärityksen osalta samanalaisuutta.
Vs: Juuret Joo, sama juuritanssijahan siinä on kahteen kertaan. Ehkä olisi kannattanut valita vain jompi kumpi näytteille ellei kuvaajan tarkoitus ole kysyä kumpi on parempi.
Vs: Juuret Tämä nyt on tämmöistä sosiaalista hömppää, joten ihan sama miten on laitettu. No kiva jos putoo.
Vs: Juuret Aika törkeä katsojan aliarvioiminen tuo tuollainen lausahdus, mutta minkäs "pässi" luonteelleen voi kun aitaa pukkas?
Vs: Juuret Tuli ensimäisenä mieleen että "mitä nuille kuville on tehty?". Kuvaaja voisi kertoa jos haluaa? Minun silmään ne näyttää todella jyrkiltä kontrastin suhteen.
Vs: Juuret No just joo, flirttaileva vanhapiika, joka harhaisuus kompetensista perustuu kiimaisten möhömahojen lirkuttekuteluun;-)
Vs: Juuret Parahin Siren, kenestä sä tuossa puhut? Miksi sinun pitää hyökätä tuolla tavalla? Ihan oikeesti, mikä sinua vaivaa?
Vs: Juuret Minusta nämä ovat ihan normaali räpsyjä. Ja liikaa kontrastia ja terävöitystä, teknisesti. T Jukka
Vs: Juuret Kiitos Jukka teknisest' osuudesta! Siren, kuinka päädyit ottamaan kuvat juurista? Onko niissä sinulle joku syvempikin tarkoitus? aiheeseen liittyvä: Photobucket