Vs: Tear Se on siinä, asento mallilta mitä onnistunein. Tykkäystä isolla peukulla ja vaikka koivellakin.. Nam,, nam..
Vs: Tear Mä en tykkää juuri ollenkaan. Kuvan sisältö ei aukea mulle millään lailla. Huonoryhtinen nainen, valaisu ei kovin muotoilevaa, hieman sellainen hakemalla haettu taidekuva. T Jukka
Vs: Tear Nyt ollaan hyvin lähellä sitä missä on potkua. Samalla on hyväksyttävä että mielipiteet jakautuvat. Kiinnostava kuva, ei helppo. Tarinaa jäin tuumailemaan. Kuvaajalle ja mallille joka tapauksessa kiitos!
Vs: Tear Oon vähän samoilla linjoilla, kun en taidekuvista paljon ymmärrä. Valaisu aika kesy ja alareunan housunreuna hämää muuten hyvin pelkistettyä kokonaisuutta.
Vs: Tear Pieni huomio: Kotimaisten lehtien kolumneissa on tänään ainakin kahteen kertaan nostettu esille ihmisten mieltymys tisseihin ja miten media käyttää sitä. Tämä kuva näyttää siltä, että on erittäin tarkkaan harkittu, että nänni on täsmällisesti saatu mukaan kuvaan, mikä tuottaa sen, että muut kehonosat ovat irralliset -- mutta yleisön suosio on varma. Nimettynä aiheena on "tear". Siitä ei kuvassa ole nähtävissä mitään. Kuvassa vain nainen katselee kynsiään ja kuuliaisesti esittää tissinsä katsojalle. Tässä ollaan siis perinteisessä saksalaisessa kuvauskulttuurissa, jossa sisällöksi jäävät naisen seksuaaliset kehonosat, eikä mikään muu.
Vs: Tear Jos osaa/haluaa katsoa kuvaa eikä vaan tissejä ni huomaa että nainen ei voi millään tavalla katsoa kynsiä, sillä katseen suunta ei osu kynsiin. Avaa omat silmät äläkä peitä niitä toisten kirjoittamilla paskapuheilla.
Vs: Tear Teknisesti varmasti onnistunut kuva mutta muuten tyhjä kuori. Kovasti dramatiikkaa mutta mä en ainakaan löydä tästä mitään tunnetta tai inhimillistä fiilistä miksi nainen on tuossa juuri niinkuin se on etäännytetyn oloisena. Vaikea selittää. Yhtälailla tuossa voisi olla posliinimaljakko, noin hyvin kuvattuna.
Vs: Tear Olen muutaman kerran palannut katsomaan kuvaa. Jokainen katsontakerta on nostattanut ajatuksiini lisää kysymysmerkkejä. Ihan kun kuva kaipaisi kuvaparin, isomman kokonaisuuden tai jotain. Kuva nostattaa tunteita niin puolesta kun vastaan joten kuva puhuttaa ja siltä osin, ja se toimii.