Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Tear

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana strawberryash, 19 Lokakuu 2012.

Sinar 4x5 Adox pan 25

1. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113
    Vs: Tear

Loistava kuva.

2. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38

Hieno!

3. Vs: Tear

Se on siinä, asento mallilta mitä onnistunein.
    Tykkäystä isolla peukulla ja vaikka koivellakin..
    Nam,, nam..

4. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Mä en tykkää juuri ollenkaan.
    Kuvan sisältö ei aukea mulle millään lailla.
    Huonoryhtinen nainen, valaisu ei kovin muotoilevaa, hieman sellainen hakemalla haettu taidekuva.
    T Jukka

5. alah

alah Member

237
    0
    16

Helvetin hyvä.

6. TKa

TKa Well-Known Member

2 978
    238
    63

Nyt ollaan hyvin lähellä sitä missä on potkua. Samalla on hyväksyttävä että mielipiteet jakautuvat. Kiinnostava kuva, ei helppo. Tarinaa jäin tuumailemaan. Kuvaajalle ja mallille joka tapauksessa kiitos!

7. aaki

aaki Active Member

3 685
    2
    38

Upee!!!!

8. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

замечательный !

9. RB

RB Well-Known Member

9 429
    1 277
    113

Oon vähän samoilla linjoilla, kun en taidekuvista paljon ymmärrä.
    Valaisu aika kesy ja alareunan housunreuna hämää muuten hyvin pelkistettyä kokonaisuutta.

10. agostini

agostini Active Member

1 839
    0
    36

Hyvä strawberry

11. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83

Tämä hyvä... tykkäys todella o/

12. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63

Pieni huomio:

Kotimaisten lehtien kolumneissa on tänään ainakin kahteen kertaan nostettu esille ihmisten mieltymys tisseihin ja miten media käyttää sitä. Tämä kuva näyttää siltä, että on erittäin tarkkaan harkittu, että nänni on täsmällisesti saatu mukaan kuvaan, mikä tuottaa sen, että muut kehonosat ovat irralliset -- mutta yleisön suosio on varma.

Nimettynä aiheena on "tear". Siitä ei kuvassa ole nähtävissä mitään. Kuvassa vain nainen katselee kynsiään ja kuuliaisesti esittää tissinsä katsojalle.

Tässä ollaan siis perinteisessä saksalaisessa kuvauskulttuurissa, jossa sisällöksi jäävät naisen seksuaaliset kehonosat, eikä mikään muu.

13. JLN

JLN Active Member

4 099
    0
    36

Juu, ei oikein aukea.

14. Vs: Tear

Eläin?

15. Vs: Tear

Jos osaa/haluaa katsoa kuvaa eikä vaan tissejä ni huomaa että nainen ei voi millään tavalla katsoa kynsiä, sillä katseen suunta ei osu kynsiin. Avaa omat silmät äläkä peitä niitä toisten kirjoittamilla paskapuheilla.

16. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Miten, mikä eläin?

17. Vs: Tear

[QUOTE>
    [/QUOTE]

18. Vs: Tear

Teknisesti varmasti onnistunut kuva mutta muuten tyhjä kuori. Kovasti dramatiikkaa mutta mä en ainakaan löydä tästä mitään tunnetta tai inhimillistä fiilistä miksi nainen on tuossa juuri niinkuin se on etäännytetyn oloisena. Vaikea selittää. Yhtälailla tuossa voisi olla posliinimaljakko, noin hyvin kuvattuna.

19. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Olen muutaman kerran palannut katsomaan kuvaa. Jokainen katsontakerta on nostattanut ajatuksiini lisää kysymysmerkkejä. Ihan kun kuva kaipaisi kuvaparin, isomman kokonaisuuden tai jotain. Kuva nostattaa tunteita niin puolesta kun vastaan joten kuva puhuttaa ja siltä osin, ja se toimii.