Vs: Tummat lehdet Onpas vaan aika ahdistusta tuova kuva, ehkä sinne vois vähän enemmän valkosta saada tiedä häntä.
Vs: Tummat lehdet aivan loistavaa jukkis! tämmöstä lissää..mainio tummanpään kuva sävyineen päivineen
Vs: Tummat lehdet ohhoh, täähän on pähee! Voisin heti kuvitella painattavani ton vaikka muutamaksi Vallilan kangastauluksi ja laittaa seinälle...
Vs: Tummat lehdet Erinomainen kuva,loistavaa kaima! tervetullut sivuraide noihin oppilas ja kakrukuviin, tätä lisää, jos saa toivoa...
Vs: Tummat lehdet Miksi noi mustavalkokuvat tahtovat täällä olla usein niin raakoja ja tumma pää lähes aina täysin tukossa? Kokeilkaapas joskus saada sävyjä noihin kuviin, voitte yllättyä. kapa
Vs: Tummat lehdet Ainahan kuvat näyttävät paskoilta internörtissä ? Kuvat kuuluvat T I L A A N, harkitusti sijoittaen. Varsinkin tuollaiset hienot kuvat. - Erska Edit: Itse tuotan tänne -tarkoituksella- sävyskaalaltaan kapeaa kuvasaastetta koska tämä julkistusväline toistaa sitä nöyrimmän / orjallisimmin. Oikea, tai paremminkin hienopiirteisempi ja herkempi, taide kuuluu, mielestäni, muualle. Kaikelle on paikkansa. - Tai ei ehkä ihan kaikelle - - Tukkoon (ja puhki) vain !
Vs: Tummat lehdet Miksei saisi olla tukossa tai puhki? Kyllähän mustakin on sävyä, vai eikö ole? Valkoinenkin on sävyä, vai eikö ole? T Jukka
Vs: Tummat lehdet On ne ja siinä välissä on vino pino harmaata . Minustakin tää vois olla dramaattisempi jopa toisenlaisella käsittelyllä. Jyrkempänä.
Vs: Tummat lehdet Saahan ne olla. Monesti olen ihmetellyt jenkkien tapaa vedostaa sävyalaltaan niukkoja (=harmaita) kuvia, mutta yhtälailla ihmettelen tätä Saanio-tyylin nykyvedostusta täällä. Tosin eihän nämä ole mitään vedoksia, vaan nettiroiskeita. Minä vaan tykkään, että mustavalkokuvissa on niitä sävyjäkin. Miksi muuten ne filminvalmistajat ja kehitereseptien viilaajat niitä värkkäilevät viimeisen päälle. Ja miksi noista täälläkin pidetään välillä kovaa huolta, jos lopputulos on sitten evvk. Vaan kukin tulee uskollaan autaaksi. Mikäs minä toisia olen käännyttämään. Kunhan vanhoja sormiani yritän pitää kunnossa näpyttelemällä. kapa Ja niin, onhan se hiljaisuuskin ääntä?
Vs: Tummat lehdet Tää on kyllä yllättävän ja harmittavankin totta, siis ensimmäinen lause lähinnä harmittavan. Lisäksi on aika erilaista koittaa saada sävykästä kuvaa nettiin kuin paperille, johon nämä filmikuvat luonnollisemmin ehkä toistuvat "järkevästi". Tässä kuvassa voisi munkin mielestä olla vähän lisää sävyjä varjoissa, mutta ei kannata orjallisesti niitä varjosävyjä peräänkuuluttaa jos eivät ne kuvasta parempaa tee...
Vs: Tummat lehdet [quote author=Frank-Einstein ... Tässä kuvassa voisi munkin mielestä olla vähän lisää sävyjä varjoissa, mutta ei kannata orjallisesti niitä varjosävyjä peräänkuuluttaa jos eivät ne kuvasta parempaa tee... [/quote] Joo, eivät varmaan tee. kapa