Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

justabout TURKU

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana kattimat, 29 Maaliskuu 2009.

Mun kotikaupunki. Kuvat otettu while T.C.O.B.

1. Vs: justabout TURKU (työ kesken)

justabout kapalle. Olen muuten asunut monessa näistä paikoista. Estetiikaton zen, aus västra somija. Pari lisää, kuvat n. puolentoista vuoden ajalta. Lisää tulossa kyl.

2. lautturi_

lautturi_ Member

962
    1
    18
    Vs: justabout TURKU (työ kesken)

turku onkin vaikea kohde ;)) hyvän näköistä kyllä silti!

3. jaeaetee

jaeaetee Member

223
    1
    18

Törkeen hienoja kaikki :) Magentaa sävyä, mmm..

4. Vs: justabout TURKU (työ kesken)

Nyt on valmis. Tässä loput kuvat. Printit kooltaan ~17x20cm.

..

5. Frank

Frank Active Member

7 250
    1
    38
    Vs: justabout TURKU

Tykkään tosta vartiovuorenmäestä. On näissä muissakin vähän jotain, mutta toi risuestetiikka tms. ja heijastumat ei oikein ehkä mulle iske. Tulee vähän semmonen väkinäinen maku :).

6. Vs: justabout TURKU

Jälkimodernia kuvamateriaalia ja toimii mielestäni oikein hyvin.konstailemattomia ruutuja

7. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 684
    547
    113

Tykkäsin. Mietipä noita mustavalkoisia. Pitäisikö niissäkin olla hivenen väriä? Ja sitten tuo viimeisin satsi. Hyppää värimaailmaltaan noista aikaisemmista liikaa. Minä
    vääntäisin enemmän niitten näköisiksi.

Kokonaisuudessaan kelpo kamaa. Tyyli pysynyt.

kapa

8. Vs: justabout TURKU (työ kesken)

Tein paperikuvat näiden viimeisten näköisiksi, sarjasta tuli 19 kuvan mittainen. Jätin rennosti vähän epäväriluukkia printteihin.

Mustavalkoiset sain sopimaan joukkoon mielestäni oikein hyvin, varsinkin kun kuvat pääsee katsomaan yksi kerrallaan tai seinällä vierekkäin.

Kiitoksia palautteesta, nämä kuvat ovat mulle aika rakkaita, kuitenkin ensimmäinen pitkähkö sarjani kyseessä. Ja aiheena vielä kotikaupungin parhaat :)

9. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 684
    547
    113

Kukin tekee, miten parhaaksi näkee. Minä olisin tehnyt päinvastoin. Se magentaan vivahtava värimaailma oli hieno. Siis minun mielestä. Kalvakat syaanit ei oikein kosketa.

kapa