Olen kuvannut tämän joskus 20-25 vuotta sitten. Uutta skanneria opettelen käyttämään ja löysin negatiivivarastoistani tuon. On sen verran aikaa kuvauksesta, ettei ole mitään muistikuvaa valotuksista ym. Ainoastaan negan kyljessä lukee KODAK CL 200 ja Pursiseuran majalla kuvattu. Kommentteja olisi kiva saada...
Vs: Jussin kuva Valo on kaunis, mallin asento on luonteva ja olemus tyyni. Kuva on vähän pehmeä, johtuuko skannauksesta vai negasta? Tausta saisi olla minun makuuni vielä tummempi mutta muuten oikein hyvä peruspotretti.
Vs: Jussin kuva Vähän paha kommentoida kun silmälasit minullakin päällimäisemä mielessä )) Vanhat kuvat ovat kivoja siitä, että niillä on ajan kulumisen suoma etäisyys turvanaan. Hölmöä olisi kritsoida elettyä elämää samoin kriteerein kuin nykypäivää. Tykkään siis kuvasta. Silmälaisesta huolimatta - tai ehkä niiden vuoksi
Vs: Jussin kuva Hienon pehmeän sävyinen kuva. Mikäli olisin maalari ja alkaisin tyhjälle kankaalle samaa kuvaa sommittelemaan, hinaisin kaveria kuvassa enemmän oikealle ja ylös. Miellyttäisi minun silmääni. Ihan mielenkiinnosta kysyn, mikä skanneri on kyseessä?
Vs: Jussin kuva Skanneri on Nikon Coolscan V ED. Kuvan pehmeys voi johtua joko negasta (kuvattu käsivaralta kun tuohon maailman aikaan en omistanut jalustaa) tai sitten skannauksesta. En ole koskaan aikaisemmin skannailllut kuvia, joten tämä on ihan eka illan harjoittelun tulos. Harmittaa vaan , kun ei ollut budjetissa varaa ostaa skanneria, jolla saisi nuo vanhat 6x6 negat skannattua. Kiitokset kaikille kommenteista. Minulle harvinainen otos jossa on ollut "malli". Yleensä kuvani ovat tyyliin "minä ja Eiffel torni", eli tavanomaisia turistikuvia... Harri