Kameraseura järjestää peräti 6 päivän työpajakurssin; kolme päivää kuvausta, kaksi alkuun johdantoa ja yksi palautetta kuvista. Jos nudekuvaukseen tutustuminen on poltellut mielessä, niin nyt on siihen hyvä tilaisuus ohjatusti. Jussihan on tunnetusti hyvä työpajojen vetäjä. http://www.kamera-lehti.fi/kauppa/kurssit/nudekuvaustyopaja-6-11-8-2012.html Lisäbonuksena voi mainita, että mallit ovat erityisen nättejä ...
Vs: Jussi Aallon nudekuvaustyöpaja 6.–11.8.2012 Ei kykene ammattimuotokuvaaja tuona ajanjaksona irtautumaan viikoksi jonnekin työpajaan. Hieno työpaja varmaan kyllä olisi.
Vs: Jussi Aallon nudekuvaustyöpaja 6.–11.8.2012 Ja luonnollisesti nättejä malleja on molempaa sukupuolta? Kapa
Vs: Jussi Aallon nudekuvaustyöpaja 6.–11.8.2012 Ooh ... Siis "hieno homma" kun JiiHalmulle tuli "pahoittunut mieli?" :L Kova paikka jopa mun kierolle huumorintajulle hiffaa et ... ______________________________________ Varmaan jonkinasteinen väärinkäsitys? ______________________________________ Kurssi on varmaan kiva -Jussi Aalto on ainaskin mukava ihminen ja hieno herrasmiesvalokuvaaja. Kauniitten naisten alastomuuskin on kivaa. Ja valokuvaaminenkin on joskus kivaa jne...
Vs: Jussi Aallon nudekuvaustyöpaja 6.–11.8.2012 [QUOTE> [/QUOTE] No ei tietenkään!! Hieno homma että tämmönen pidetään. Mutta yhdyn kyllä Jhalmuun sanoihin.
Vs: Jussi Aallon nudekuvaustyöpaja 6.–11.8.2012 [/QUOTE] Jhalmu vielä korostaa, että kyseessä on myös lentävänä lauseena nykyään menevä kirjailijan kirjan nimi. Kyse on luonnollisesta harmistuksesta, sillä kurssi olisi ollut oikein kiva.
Vs: Jussi Aallon nudekuvaustyöpaja 6.–11.8.2012 Korostaminen ei ole oikein paikallaan, jolleivät faktat ole kohdallaan. Kirjan nimi on "Mielensäpahoittaja" ja k.o. lentävä lause, joka sinänsä on vanhaa hämäläistä perua taas sitten kuuluu "kyllä minä NIIN mieleni pahoitin". Tarkkutta lainauksiin, please... Edit: Syksymmällä sitten järjestynee tilaisuuksia lyhyemmällä aihepiirin kurssilla, mutta onko Jussi mukana, se nähdään.
Vs: Jussi Aallon nudekuvaustyöpaja 6.–11.8.2012 *** Oi voi. Mutta kiva kun pääsit sanomaan. Lienee kurssillakin yhtä kivaa.
Vs: Jussi Aallon nudekuvaustyöpaja 6.–11.8.2012 Lienee sitäkin selvennettävä..... Otsikosta ilmenevällä tavalla kyseessä on J. Aallon vetämä työpajakurssi. Minä en ole mukana
Vs: Jussi Aallon nudekuvaustyöpaja 6.–11.8.2012 Hyvältä kuulostaa, itse olen valitettavasti tuolloin reissussa mutta jos jotain vastaavaa toimintaa on myöhemmin niin olisi toki mukava kuulla.
Vs: Jussi Aallon nudekuvaustyöpaja 6.–11.8.2012 Minuakin olisi kiinnostanut osallistua tähän työpajaan, mutta kuulin siitä liian myöhään. Toivottavasti näitä nudekuvauskursseja tulee vielä jatkossakin. Kuulostaa hyvältä. Tuleeko tästä sitten tieto tänne foorumille?
Vs: Jussi Aallon nudekuvaustyöpaja 6.–11.8.2012 Ei muutakun tuotantoa näytille tänne sitten vaan ketkä oli paikalla. Täällä tunnetusti osataan hengentuotteita arvostaa..