Vs: Juovuskissa!! Onneksi en ole ikinä väittänyt olevani hieno nainen vaikka helvetin hyvä sellainen olenkin.
Vs: Juovuskissa!! Et olekaan, mut mun silmissä lähes kaikki naiset on hienoja kunnes toisin todistetaan. Ei oo kukaan huonoksikaan väittäny. Minkälainen on helvetin hyvä nainen?
Vs: Juovuskissa!! Jaa jaa, sinne meni kun kiukaaseen sekin nainen täst pyörimästä. Olenpa hämmästynyt ;D Kaljat meinaa loppuu!! Vaik mitäpä siitä. Ei kun helvetti!!!!!!!! Puolue? Mis meidän kaljarekka on? Onko meillä kaljarekkaa? Jonkun piti kaapata se. Kenenkähän homma se oli....? Eihän tästä tällee mitään tuu!! Kaljarekka tänne ja heti. Tai pian.
Vs: Juovuskissa!! Jaa. Varmaan sopiva hetki päättää Puolueen kokous kun kaljatkin loppu ja meno on muutenkin näin laimeeta. Mitäpäs näistä.
Vs: Juovuskissa!! Minäpä otan jo toista lasia roseeta. On ollu vähän semmoinen ja tämmöinen päivä vaikka mun uus asenne toimiikin ihan sairaan hienosti!
Vs: Juovuskissa!! Tyhmä kysymys, mutta miten tämä uusi asenne poikkeaa aikaisemmasta -vanhasta- asenteesta?
Vs: Juovuskissa!! Noku sä et tiiä. Mä en ota nykyään pulttia yhtikäs mistään. En hermoile enää. Edes liikenteessä. Enkä vaikka nukkuisin pommiin jne. Hermoilu pilaa päivän ja mä olen päättäny, että kaikki hyvin. Ja on ollu jo jonku aikaa. Välillä on vähän kutittanu ajatus raivoomisesta, mutta olen kääntäny poppikonetta isommalle ja ajatellu että mikäs täs. Hyvin on toiminu.
Vs: Juovuskissa!! Haha hyvä Heli! Rennosti vaan ni hyvä tulee p.s. Tänään en juo mitään Enkä kyl huomennakaan!
Vs: Juovuskissa!! Upea asenne!! Samaa olen yrittänyt toteuttaa parhaani mukaan useamman vuoden ja en voi kun suositella. Kun vain sais iskostettua koko kansalle. Unohtakaa kiire, yltäkylläisyys, liika yrittäminen. Rauhaa ja lähimmäisen rakkautta kaikille!
Vs: Juovuskissa!! Joojoo, kaljaa ja kavereita... ja ruokaa.. Ei taas ois voinut ilta paremmin mennä. Onneksi on valokuvia tästäkin tapahtumasta. venemessut oli ihan perseestä,kun vertaa loppuiltaan
Vs: Juovuskissa!! Jos vielä ottas yhen siivun jotain viskiä parin olusen päälle, niin ei mee herkkä vatta sekasin kun on vähän niinku samaa ainesta. Ai, miksikö? Noo ihan vaan sen vuoksi, että HT joukkue on tänään 1v.
Vs: Juovuskissa!! Ai kun kiva, maanantai!! Pidetäänkin maanantai-kalluppi: Pitäsköhän juoda laatikollinen kaljaa ja olla loppuillasta sekava?
Vs: Juovuskissa!! On muuten ihmeen paljo tänää juopottelijoita tääl tänää!!! Taidankin bongata tost Nymanin Rainerilta kyydin Mutteriin kunhan ne tosta lähtee karaoken pariin.
Vs: Juovuskissa!! Luulin, että taide on jotenkin poheemia. Poheemit taiteilijat on aika paljo kännis. Tästä päästäänkin siihen, ettei tääl oo juur ollenkaa oikeita valokuvataiteilijoita. Ylistys ja kalja poheemiudelle!! Helvetin tuleen muut tyhjänpäiväset...... Ooon sentään ketjun poheemein!
Vs: Juovuskissa!! Poheemeista en tiedä,mutta en ole ennen yhdestä velkosta humaltunutkaan!! että on friikki olotila.. kun nyt ei vain laskis ihan heti. Nukuttaakin kivasti.