Vs: Juovuskissa!! Näin autonviritystermein avarran alkuun imusarjaa ja suurennan suutinta. Josko lähtis virtaamaan kiivaammin. Tarvittaessa on sit puututtava seokseen.....
Vs: Juovuskissa!! Anna palaa, Fränk!! Täähän pelaa. Imusarja pikkasen avarammaks viel, virtaukses on jotain....
Vs: Juovuskissa!! Pitäsköhän toi kansipahvi polttaa tänään(kin)? Menis vedet ja öljyt sekasin ja vissii muutkin asiat.
Vs: Juovuskissa!! Kestän kyllä. Nyt alkaa taas hurista!! Kohta keksin jotain tai tapan jonkun. Saapa nähä, jännittää vähä itteekin. Tossakos se kaljatölkki on......
Vs: Juovuskissa!! Saatana miten tyrkkii tääl Soneran letkut!!!! Taas hyvä syy juopotella ja vaihtaa operaattorii heti maanantaina.
Vs: Juovuskissa!! JooJoo, voorumit pyörii ja mulla on ohta kuvauslupii vaik mihkä eikä mihkää. Mun mielestä hoidan ton tiplomaattisen puolen aika hyvin kännis. Tosin tulevat(?) kuvat otan ihan selvittä päin tai jään auton alle pyöriin. Ei kukaan haluu kattella vaihdelaatikon kuvii jos nyt muutakaan moottoriurheiluu.
Vs: Juovuskissa!! Vai niin!! Missäs muut? Onko puoluetta näkyny? Taisin muuten viimeks kännipäissäin akkreditoitua virallisesti Rokkirallin kuvaajaks. Pääsis sit vähä paremmille paikoille ku ratavallille kuvailee. Oon varmaan aika valloittava ja ennenkaikkee vakuuttava mies kännis. Mut ei huono homma silti. Jos sit vaik lisää viel vähäsen tota kepua.
Vs: Juovuskissa!! Jonkun verran ihmetyttää tää ylläpidonkin linja tääl. Mun mielestä muille puoluelaisille pitäis jakaa aktiivisesti sanktioita puolueen keskustelutilaisuuksien laiminlyönneistä. Ylläpito vois mun mielestä aivan hyvin iskee kunnon ylijännitepiikit rikkureiden koneisiin. Eihän tästä tällee mitään tuu.