Vs: Juovuskissa!! Oho.. lipsahti hönö puolelle.. nojaa.. CV: olen vaan niin vitun hyvä että teidän lafkalla ei ole varaa olla minua palkkaamatta
Vs: Juovuskissa!! Mitääh! Uudenvuoden aatto eikä yhtään postausta?! Onko puolue jo räjäyttänyt itsensä taivaan tuuliin? Ei se ollu taas,kun yks kissanpieru,kun puolue repeää..
Vs: Juovuskissa!! No voihan perkele, on pitänyt viihdyttää vieraita ja duunata safkaa, eikä ole oikein kunnolla pystynyt humaltumaan. Nyt on onneks vesipiiput vedetty ja viinaa suonissa. Elämä on hyvä! Hyvää loppuvuotta 2006. 2007 voikin olla eri meno
Vs: Juovuskissa!! Kyllä mää oon sitte reipas tyttö: tänä vuonna en oo ottanu tippaakaan alkoholipitoisia juomia.
Vs: Juovuskissa!! Sillä aikaa kun jotkut laukkulaiset juhlistivat vuoden vaihtumista ampumalla / kuvaamalla raketteja ja/tai juomalla itsensä mukaviksi jotkut paiskivat töitä. Koska kuulun tähän jälkimmäiseen ryhmään, totean lyhyesti seuraavaa: Lapset ovat nukkumassa, vaimo lupasi hoitaa heitä aamulla, minulla on pitkät vapaat edessä ja olutta sekä viskiä kaapissa joten KALSARIKÄNNIN AIKA ALKOI JUURI NYT dägä dägä ja hyvää alkanutta vuotta kaikille minunkin puolestani
Vs: Juovuskissa!! Joo, tänään jokunen olut sen kunniaksi, että ipana tulee huomenna kotiin viikon reissulta.
Vs: Juovuskissa!! Ne on varmaan kännissä tai humalassa, että ehkä niitä ei täällä päin näy. Ite tässä - yllättäen kohdalle osuneen pöllön jälkeen - otan vähän virkistysainetta.
Vs: Juovuskissa!! Vähän sellainen flunssainen olo. Että josko sitä hiukan... ihan silleen lääkkeeksi vaan.
Vs: Juovuskissa!! Black Dog ja 'uusivuosi'.... mä pidän sen nyt, kun olin varsinaisen töissä. Rock and roll... aivan kohta ;D