Vs: Juovuskissa!! Sain tässä päähäni,että kun tilikin tulee.. että jos oikein panostais tohon humaltumiseen. Ostais 4-6 oikein hyvää olutta. Loput vois olla sit jotain kuraa.. pieni laskelma. 6x2,5e=15e .. hmm.. enpä raatti.. makuaisti menee kuitenkin ja kuudes on jo aivan sama mitä juo. Silti olostaan ja seurasta nauttiminen on hienointa humaltumista.
Vs: Juovuskissa!! Vain kevyesti ajauduin eilen nautiskelemaan. Suunnittelen jo selvää vuodenvaihetta.
Vs: Juovuskissa!! Joo, ihan selkeesti oon kännissä, kun kerta suunnittelen lähteväni baariin vielä tälle illalle.
Vs: Juovuskissa!! Hihiii, enää puoli tuntia ja aletaan ryyppäämään. Kohta avataan skumppapulloja firmassa.....
Vs: Juovuskissa!! Kyllä kahelle näin korkeetasoselle alkoholitieteilijälle pitää löytyy tollanen työpaikka.
Vs: Juovuskissa!! Tuli vedettyä yks pullollinen skumppaa ja nyt on kupliva olo Juu, ei muuta kuin CV:t peliin, ja mulle. Eiköhän me löydetä jotain duunia teille.....
Vs: Juovuskissa!! Loistavaa, laitetaan tulemaan. Palkkatoive on suhteellisen maltillinen. Oletettavasti talo kustantaa sitten riittävästi päihdyttävää juotavaa?
Vs: Juovuskissa!! Vituttaa niin paljon,että vois vetää perseet! mutta mitä sekään auttaa.. huomenna vituttaa vielä enemmän.
Vs: Juovuskissa!! CV: Olen erittäin monipuolinen monialataituri ja varsinainen virtuoosi. Tulen teille töihin, koska minun on annettu ymmärtää, että työajalla voi olla juovuksissa tai vähintäänkin juopottelun voi aloittaa jo työajalla illan rientoja silmällä pitäen. Mitään erityistä palkkatoivetta ei ole, koska tiedän sijoittuvani yhtiössä varsin korkeaan asemaan, jossa palkka on pyytämättäkin ylivertainen keskivertotoimitusjohtajaan verrattuna. Toivon, että joku sihteeri tulee huolehtimaan yksityisen baarikaappini sisällöstä asianmukaisesti. Milloin voin aloittaa?
Vs: Juovuskissa!! Ystävä saapui Vaasaan päivän jälkeeni. Eilinen kevyt tissuttelu jatkuu vaan. Huomenna ehkä jo humala.
Vs: Juovuskissa!! Kun ei ole tullut vähään aikaan mitään otettua niin tänään joutuu maistelemaan vähän Duvelia...