Vs: Juovuskissa!! Hyssälä vedetään kölin alta ja syötetään sille kunnon hernerokat niin se muuttuu yhden yön aikana kaasupalloksi ja lentää taivaan tuuliin.
Vs: Juovuskissa!! Niin käy kun ei ole ihan täysiverinen puolueaktiivi. Mutta no hätä, puolueura on jo hyvällä mallilla.
Vs: Juovuskissa!! Äläs Campv.. mä olen pidelly tässä suvanto vaihetta,mutta puolueen jäsen olen ollut kauan! En tosin halua ottaa vastuuta puolueessa,koska siitä ei seuraa mitään.
Vs: Juovuskissa!! Voi muuten olla sitten aika pahanhajuinen pallo. Ympäristöministeriö voi kyllä valittaa ilmakehän saastuttamisesta ja otsonin tuhoamisesta. Puolueen pitää varmaan ottaa vakuutus sitä varten. Olis kyllä varmaan komea näky jos sen sais sitten syttymään halutussa korkeudessa - silloin ei edes otsoni tuhoutuis. Aikasytyslankaa hoitanee homman.
Vs: Juovuskissa!! Ja aivan takuulla seuraa kunhan saadaan vaan ihan pikkiriikkisen enemmän kannatusta. Sittepähän näät.
Vs: Juovuskissa!! Toisaalta, toikin vois olla puoluepoliittinen linjaus: en vastaa mistään enkä mihinkään.
Vs: Juovuskissa!! Seuraa,jos minä en ole vetovastuussa Mä vain ryyppäisin keulilla.. mitään sais ikinä aikaa,joten mitään ei tapahtuis..
Vs: Juovuskissa!! Ei se ole ihme,jos mun politisointi vitsi ei virukselle avaudu.. eik se ole kouvolasta.. ja mä kotkasta hahaa!!
Vs: Juovuskissa!! Puolueen kannatus kasvaa kohisten. Tammikuu voi kyllä olla vaikeaa aikaa, silloin erotellaan oikeat aktiivit wannabe-puoluelaisista.
Vs: Juovuskissa!! Luuletko että osuis? Toisaalta, tarpeeks vaan hernaria että paisuu riittävän isoks - kyllä siihen osuu vaikka Pohjois-Korean kaverit sitten.
Vs: Juovuskissa!! Siivettömät kotkan pojat potkaistaan isolla saappaalla mereen takasin kasvamaan. HAHHAA.... Ainut mikä mulle just nyt avautuu on pullojen korkit. Ja hyvä niin, muuten tulee taas sanomista naapureilta.