Hurraaa!!! Tää on kesää. Hellekelit, illalla ilman viiletessä kalaan, (yks kuha tuli) paatti rantaan, kotiin ja kylmää kaljaa kitusiin!!! Olen näköjään hieman myöhässä, muut tämän illan hulttioelämää viettävät ovat jo poistuneet (sammuneet?) foorumilta, mutta päätinpähän ilmoittaa kaikille että KYLMÄ KALJA ON HELVETIN HYVÄÄ!
Loman alkamisen ja toimimattomien tietokoneitten kunniaksi, korkkasin taas. HIK! Onneksi aamulla lähdetään perheen kanssa reissuun, ei tule juotua kuin nämä muutama olut ja silleen.
Olin eilen kattomassa Allianssi - TPS matsin. Huh huh. Ei tarvi mennä tänään auton rattiin. Turkulaiset muuten hävisivät 3-3. Hurjaa...
olen. 10h soittokeikka takana ja krapula edessä. toivottavasti jazzit loppuu mahdollisimman pian... nyt nuksimaankuksimaan ja aamulla reippaana kaurapuurolle ja bnaariin. pusi pusi kaikille! <3
tästä threadista ei PERKELE teitä ... hommatkaa mulle elämä (tai edes reilusti kylymää juomaa siiheksi kun pääsen pois täältä). Olen nyt lueskellut koto tämän ketjun läpi ja rupes vituttaan ... tarvii jotain vilpoista ja vahvaa täällä on ~30 astetta lämmintä vaikka tuo kylmäkone käy tuossa vieressä täysillä.
No nythän kävi niin ikävästi että iltavuoron jälkeen piti jäädä baarin puolelle toviksi. Tiistai = puoleen hintaan... HIK ! Sangen harmillista.
Karvakuono varo ettei tuu kurkku kippeeksi kun juot kylmee kaljoo, pipinä ei ooo kesällä kivvaa olloo !!!
Aika palauttaa keskustelu säädyllisille raiteille!!!!!!!!! Mun vuoro olla juovuskissa, eli kukaan muu ei ole. Tai ainakaan myönnä. Ei se mitää. Kesäloman viiminen mahdollisuus törpötellä. Onneks! Eilenkin törpöttelin. Ja toisspäivänä. Ja sitä edellisenäkin. No niin justiin, haukkukaa vaan. Olin mökillä emännän kans, tänää tultii kotii eikä ollu oikee muutakaa tekemistä. Tai emännällä on; pistin sen parvekkeelle maalamaan lattiaa. Enemmän rauhaa tsättäillä tänne. Kai se kohta kiilaa sisälle kuitenki kun saa ton valmiiks. Kaikenlaista. Mutta kaljaa lisää........
Jep jep. Radiossa sanottiin, että surffailusta saa ykköspoonusta. Vituttaa kun ei tuule tarpeeks. Eikä kaljapullotkaan ehkä pysy laudalla. Palaan sohvalle ja otan kaljan. Taas.
Vituttaakin koko poonusjärjestelmä. Oon hukannu kortin. Eikä sil miljooniii saa kuitenkaa kasaa. Enkä oikeestaan ees tarvi semmosii kun en osaa laskee kun kolmeen, riippuu pikkasen aikavyöhykkeestä ja maasta. Kuusta ei riipu. Tai kusta varsinkaan. Pitäskö jo nukkuu. EI TARVI!! Ette te minusta eroon pääse enää koskaan. Kehno.
Sehän merkitsee tietty sitä, että en elä puhtaasti ja aatteellisesti koska en halua elämäni olevan ahdasta ja puutteellista. =)
Kuissh täällä tnä'än. Olen klähdössä tekemään juttua hevikaraokeasta. Laukkua en ole vie,lä pakannut. Otetaanko 70-200 vai vaan kevyt 85 1.8? Olen jo orientoitunut itseni tapahtumaan. Tukka vapaana ja pahasti nuotin vierestä heviä falsetissa. Joo, teräsbetonia myös. Lenkin, saunan, uinnin ja saunakaljonen jälkeen Kopparbergiä. Tuleevarmaan hyviä kuvia. Mutta kuka vittu nyt jotaqin karaokelaulajia kuvaa?
No maistuuhan tuo. Hyvä säätää reissukuvia nyt kun tietää että ne joutuu kuitenkin säätämään huomenna uudestaan. Mutta ei se mitään.
Noniin uni ei tule mutta koffi maistuu. Jos tulee kärkevää kannanottoa kuvaosoastolla niin tiedätte missä syy. Ei ole kertaakan tänä kesänä vielä olut maistunut näin hyvälle, mikähän mielenhäitiö tämä on :<