Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Juovuskissa!!

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana virus, 16 Huhtikuu 2005.

1. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Vs: Juovuskissa!!

Ja taas meni yksi olut, nyt pizzan kyytipoikana, hmm.......
    Messut alkavat tunnin päästä, pitäisiköhän olla tuhma ;)

2. Vs: Juovuskissa!!

Ajattelin että tänäänpäs juon pari siideriä ja drinkkiä ja siivoan koska se menee kivuttomammin silloin. Niin, ja pakatakin pitäisi. Nyt on vain hirveä väsy (en saanut nukuttua tarpeeksi), Kopparbergin Kaktus/lime-siideri on pahaa (Xideriä sen pitäisi olla!) eikä telkkaristakaan tule mitään, jonka tahtiin vähän ottaa.

3. Jones

Jones

429
    0
    0

No perkele. Naapuri juotti väkisin känniin. Yhtään ei tehny mieli. Tanakele.

4. Vs: Juovuskissa!!

Asiaan!

Kotini on linnani. Siksipä mulla onkin tänään linnan juhlat. En oo yhtään kranttu vieraista, kaikki saa tulla. Ja jokainen tuo sit itse juomansa!! Ei oo boolii eikä mitään mahtavii aterioita, mut jos tulijoita ei oo paljoo niin voin tarjota jokaisella nakin tai herneen. Riippuu yksilön vaukaumuksesta. Jos tulijoita on paljon niin joudun pilkkoo nakit sellasiks muttereiks ja tökkii niihin hammastikut pystyy, mut onhan se sillee sit vähä fiininpää.

Ja nyt alan oottelee josko ovikello alkais soida......

5. Vs: Juovuskissa!!

En oo tulossa. Oon täällä linnassa juhlimassa. Illalla ois Lauri Tähkä lähibaarissa, mutta saatan edelleen olla täällä linnassa.

Promilleja on niin vähän, että saatan pärjätä Istambul Parkin radalla pojalle.

6. Vs: Juovuskissa!!

Onko sun linna Istanbulissa?

7. Vs: Juovuskissa!!

En minä tiedä missä tää on. Olen siinä uskossa, että tämä on Puistolassa, mutta tiedän, että monet väittää, että olisi Katariinassa.

8. Vs: Juovuskissa!!

Ei muuta kun soitat kaupungin kiinteistöpäivystäjälle heti nyt ja vaadit nähdä tontti- ja maanmittauskartastot välittömästi. Sillee sen pitäs selvitä. Jos se inttää vastaan niin sanot, että minä käskin.

9. Vs: Juovuskissa!!

Mieletön trafiikki eteises!! Tietäisittepä.

10. Vs: Juovuskissa!!

On mulla noita papereita, mutta en tajua, kun olen Puistolaan muuttanut, niin miten nyt voisin asua Katariinassa, kun en ole muuttanut tässä välillä.

11. Vs: Juovuskissa!!

Onks siel ollu maanjäristyksii? Tai tsunamii, eiks ne alueet oo aika lähel rantaa? Ripurapu, molemmat saattaa siirtää taloja ja kaikkee aika helposti. Kannattaa pysytellä hereil ja tarkkana. Kohta ei ees posti löydä ja menee tuikitärkeet laskut jonkun muun postilootaan. Sellanen vituttais!!

12. Vs: Juovuskissa!!

Täällä mitään nameja ole näkynyt, mutta laskut tulee kyllä aika hyvin.

13. Vs: Juovuskissa!!

Tuleeko ne maksettuu ajois tai ollenkaa? Jos niitä alkaa kertyy selittämättömii määrii niin sillo saattaa kuulemma osotteet vaihtuu tiuhaankin. Se voi aiheuttaa sekaannusta itessäkin, että missäs sitä oikein ollaan.

14. Vs: Juovuskissa!!

Hei, arvatkaa mitä? Ei tänne linnan juhliin tullu ketään. Vitun outo juttu  :eek:  Eiks tänne löydä kukaan vai mikä maksaa? Emäntä ja vauvakin meni maate jo ajat sitte. Viimiset kolme tuntii oon kätelly tyhjii hanskoja ja rukkasii.

15. evis

evis Member

499
    0
    16

Tästä lähti päivän naurut :)

Itse en ole römpötellyt pitkään aikaan muuta kun vähäsen..offtopik oho, anteeksi

16. Anonymous

Anonymous Guest

BUAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

17. jus_si

jus_si Active Member

3 150
    0
    36

en ole laskenut.. aikamones..

18. Vs: Juovuskissa!!

Olin keskiviikkona huppelissa, huomaamattani juhlistin suomen itsenäisyyspäivää vahingossa. JEAH.

19. jus_si

jus_si Active Member

3 150
    0
    36

Hyvä oli eilienen saunailta, näköjään ehdin tännekkin kirjoittaa..

Olutta meni.. ja paljon. Säbää pelatessa kipeyty oikea pakara.. miten se on mahdollista..

edit: pitäis varmaan dokata vähän enemmän,niin sais ton mitä kuuntelet-threadin kiinni ja rikkois ensimmäisenä 100:n sivun rajapyykin.. ja kännissä, kuin ..... no kännissä...

20. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Sikatuplapaskamaista ihmisten kiusaamista. Perhanan inha kokkare korkkiruuvi ei toimi enää :(. Ja mä ostin viiniä kaapin täyteen, miten mä noita tähän hätään auki saan?????