Vs: Juovuskissa!! No kun se osote saattaa olla hiukan vaikee posteljoonille ;D Kyl se sielt viel tulee. Pakko tulla.
Vs: Juovuskissa!! Ei se kuki heisipuu.... Moneskos tää nyt taas olikaan. Toisaalta tilastot on kuitenkin pelkkää harhaa. Vain humala on aitoa.
Vs: Juovuskissa!! Hemmetti teiän kanssa, piti ottaa oikein olut kun jänittää.... Kanervatie 21b 00730 Helsinki
Vs: Juovuskissa!! Toi on ihan yhtä vaikee kun se mikä tiedettiin. Ei auttanu yhtään, ei ois pystytty lukeen tota oikein kuitenkaa ja sit se posti ois menny viel enempi pieleen kun nyt menee. ;D
Vs: Juovuskissa!! Taidan mennä mököttämään mamman viereen.... Ja kun ei ole tuota rahaakaan liikaa, ja mieli tekis ostaa taas vaikka mitä....
Vs: Juovuskissa!! Älä nyt. Osan tarvitsemastas oot samas ihan lahjaks (riippuu tietyst postista). Niin lämpimin sydämin sinua ajateltiin kun pakettii suljettiin.
Vs: Juovuskissa!! Tulipa mieleen toissakesän tapahtumat, kun pari kaverusta oli etelän reissultaan laittanut mulle jonkun kuuleman mukaan erittäin homoeroottisen postikortin. Olivat sitten ottaneet numerotiedustelusta osoitteen ja postittaneet kortin sinne. Ottivat vielä osoitteen talteen ja kysyivät jälkikäteen, että kai tää sit on sun osoite (ei ollut). Toivottavasti joku toinen Teemu Laine sai mieleistänsä katseltavaa...
Vs: Juovuskissa!! Varmaan rankkaa olla Teemu Laine! Niiku se toinen. Paljonkohan sinne menee paskapostii pelkän nimen takii.....
Vs: Juovuskissa!! Liittyen parii viestii takaspäin olleesee aiheesee niin eipä teitä mikään kiinnosta. Pannaan sit kuulustelut kii. Perkele. Ja sekin viel. Tiiättekö yhtään oonko kännis vai en? Ettepä tiiäkää!! Missähän kännis olevat tyypit kokoontuu? Ei siks, että oisin ite kännis. Ihan uteliaisuudest vaan.....
Vs: Juovuskissa!! En lähe teidän kans enää ikiin mihkää! Eihän tommosii mykkii viiti kukaa raahata peräs. Ja vaik viittiskii niin onpa hyvää seuraa. Voi jumalauta sentään. Mut hei, ei se mitään, ehkä joskus viel. Valitkaa silti seuranne paremmin ennenku minut hyväksytte. Mut ei tää täl oo selvä homma, jos viel yhen(?) ottas. Vai mitä mieltä on studiojoukkue?
Vs: Juovuskissa!! Kappas sentään joku viel jaksaa! Pitäsköhän kirjottaa laulu tästäkin. Mulla oli yks "katkoskin" mieles, mut se nyt taas meni. Älkääkä mulle vittuilko, itepähän ette ruokkinu hullun mieltä.
Vs: Juovuskissa!! Toi työpaska alkaa vast huomenna illalla ja kestää.... Hienoo kuitenkin huomata olevansa yksin kännis. Mitä ihmiset nykyään tekee? Luulin, et taiteilijat on jossain määrin juoppoja. Juopot on rumasti sanottu taas. Taiteilijat tykkää alkoholista on parempi. Mut silti. Oon varmaan tietämättäni sukuu Martti Vainiolle. Siitähän ei kans tykätty kun se jäi kii toupingista.
Vs: Juovuskissa!! Yksin kännääminen on kohtalaisen rasittavaa puuhaa pidemmän päälle. Mut onneksi sullakin on intternetti niin aina löytyy samanhenkistä seuraa
Vs: Juovuskissa!! Nyt päästit suustas niin paskanhajusta juttuu, että huimaa oikeen. Vähän oksettaakin. Lähetän lääkräilaskun sulle. Lähettäkää mulle pian kiitos sellanen intternetti mikä on sen verran juovuksis, et se jaksaa mun kans. Tää on vissii jotenkin alavirees. Ain kun sanon jotain niin ketää ei kuulu viikkoihin. Tosin jotain sekin todistaa. ;D Nou haard fiilings......
Vs: Juovuskissa!! No me lähetettiin sulle 2 kpl mustia pillejä Tallinnan Meriton Grand Hotellista (missä niitä oli runsaasti), aikaisin suunnuntai-aamuna. Oliskohan Suomen Postilla joku vihjepalvelu, jolle vois kertoa että "mosa" = "00730 Helsinki"? ;D
Vs: Juovuskissa!! No vittu kun toi edellinen meinas sitä, että jos oon kännis ja kirjotan jotain tänne niin tasan ketään muita ei enää oo (pl. campv JOSKUS nykyään). Ja mitä helvettii minä täällä sekoilen, munhan pitäs olla nukkumas. Vai pitäskö? Paljo kello?