Vs: Juovuskissa!! Se on oikein hyvä! Älä kysy miks tai mitä. En minä sitä keksiny enkä muista kuka sen keksi. Nauroin kyl vedet silmis. Saapa nähä mitä se sulla teettää.....
Vs: Juovuskissa!! Uskon kyllä luultavasti ehkä mahdollisesti tietäväni paketin sisällön, täytyy varmaan varottella vaimoparkaa...
Vs: Juovuskissa!! Mitä enemmän vieraita, sitä vähemmän viinaa henkeä (lue: minä itse, Suuri Henki) kohti.
Vs: Juovuskissa!! Suuruudessa on myös suuret riskit. Suuret tippuu aina korkeemmalta kun muut ja yleensä kovemmalla tuskalla ja metelillä. Pitää olla tarkkana.
Vs: Juovuskissa!! Seems like everybody´s dead and gone. Ei auta, pitää jättää hämmästeltävää tulevaisuuden nettiargeologeille.
Vs: Juovuskissa!! Heh, taas mr. V vauhdissa Mä tässä totesin, että yövuorot ei oo mun juttuni. Onneks näitä on kuulemma vaan 6 viikon välein...
Vs: Juovuskissa!! No kukapa muukaan. Muut kai sammuu saman tien kun korkin aukasee. Tai jos niiten vaimot tai miehet antaa ees ryypiskellä kotona. Ei se mitään, taas on aiheutettu hämmästystä uusille tulokkaille.
Vs: Juovuskissa!! Eikä oo enää kaljaakaan. Jos täs sit vaik nukkuis välil. Siis, jollei joku nyt tuo nopeesti lisää? Ketään?
Vs: Juovuskissa!! Pääs lipsahtamaan vesipäiväksi ja tänäänkin olis pakko skarpata... Onnistuskohan keksiviikkoaamuna.
Vs: Juovuskissa!! Nythän on niin, että mulla on menos sellanen juttu mikä on aikamoinen keissi. Siltä on ehdottomasti iskettävä nirrii vähemmäks. Pian. Yhen otan nyt kuitenkin ihan vaan keissin kiusaks.