Vs: Juovuskissa!! Eli tänään firman pikkujouluissa kännäävien on turha kolkutella ovelle. Ainakaan vielä tässä viikonvaihteessa.
Vs: Juovuskissa!! Ilmeisesti puoluetta ei oo kutsuttu pikkujouluihin? Ja syy tähän on?? Valitettavasti viikonloput (pl. sunnuntait) ei edusta puolueen linjaa. Mun puolesta voisit kyl olla toistaseks koeajalla ja näyttää parhaat puoles jossain vaihees. Puolue tarvii jäseniä, että saadaan ylivoimaa ja yliääniä vaalitaisteluihin. Sulla ainakin tuntuu riittävän intoo puolueen toimintaan.
Vs: Juovuskissa!! Siis ei mulla ole pikkujouluja, yleisesti arvelin vaan ettei amatööreillä ole tässä nokan koputtamista toisin kuin valokuvausektorilla. Onneksi on vielä yksi ala, missä todelliset ammattilaiset erottuvat. Eikö muuten sunnuntaiaamu ole sovelias oikeaoppiseen puoluejuopotteluun?
Vs: Juovuskissa!! ...minä olen tänään myöhemmin. Nyt askartelenpaskartelen oldskoolbasicborisdeliciouscocktailtikkuja + krepsejä, kun tyttöystävällä tänään synttärit ja kemut starttaavat reilun tunnin päästä. Kaapissa viilenemässä Porin Karhua, Stowford Pressiä, Natural Applea, Stronbowta, Budvaria. Pakkasessa Kossua , Minttua ja Jägeriä. Blandiksia Russian, Karpalomehu, Red Bull, Ginger Ale + sitruunaa ja limeä. Viina-/viinikaapissa Porta Carmenerea (parasta punkkua eva), Bacardia, Cointreauta, punaista J.Walkeria + epämääräisiä jämäviinoja edellisiltä kemuilta. Eli siis vapaa-ilta luvassa ja kaupan päälle huominen työvuoro höystettynä krapulalla :-[ MMmmmm, tuliko jano? Tästähän tuli kunnon tämmönen "v**tu, mul on viinaa"-juttu Sori, ei ollut tarkoitus...
Vs: Juovuskissa!! Ja pitkästä aikaa lavvantai ja missä puolue! Lauantai-illan vietossako? Äkkiä tänne tunnustelemaan! Vai vielä teillä on se kurssi kesken? Minä jo opin, että en osaa.
Vs: Juovuskissa!! Itte oon tietenkin viela ihan herrasmieskunnossa mutta Virus, Ansela ja tare1... siina vasta herrasmiehet.
Vs: Juovuskissa!! Niinjoo, toi oli kai se juttuhomma, miksi tuossa Xante-pullossa oli korkki löysällä. Mutta ei siitä sen enempää...
Vs: Juovuskissa!! Etkä puhunut mitään kurssilla, kyllä me oltas laulettu. Onneksi olkoon.... Vaikkakin vähän myöhässä
Vs: Juovuskissa!! Hieman joudun tasotteleen viikonlopun reissun vuoristoratoja. Ihan vaan pari kaljaa.... Onko sulle Raimo postii tullu?
Vs: Juovuskissa!! Jaa, ehkö oli viinasta puutetta? Sellainen voi vetää hiljaiseksi. Mä joi eilen paikallisessa London Porterin, olkoon se Fangion syntypäivämalja.
Vs: Juovuskissa!! Nythän olis oiva päivä 4x5:lle ryhtyy sisäistämään puolueen linjaa. Pullo pöytään ja miettimään!
Vs: Juovuskissa!! Yllättävän runsas osanotto tänäänkin! Mukavaa nähdä teidät täällä noin runsasjäsenisinä ja monipäisinä.
Vs: Juovuskissa!! Postia?? Ööööö. En ole tänään käynyt kotona sitten aamun, enkä ole vieläkään, joten paha sanoa...
Vs: Juovuskissa!! Varmaan sitä ehkä joskus kuitenkin tulee. Kukaan ei tienny/muistanu osotetta oikein. DDD