Vs: Juovuskissa!! Ei paljo yhtään hiljasta!! Perustetaankin minitopikki tähän tälle illalle Jari Siren hengessä (ei henk.koht Sirenille). Kysykää mitä sattuu, vastaan mitä sattuu. Siis jos osaan tai mielipidettä on muutenkaan. Voimas vaan tänään.
Vs: Juovuskissa!! Minä olen tätä mieltä ja muut on väärässä!!!! Edittinä viel perään: Eiks nyt oo jotain vaaleja menos? Edistän puolueen etenemistä.
Vs: Juovuskissa!! Ei kai kannata,ei kai kannata.. mennä juomaan pakkasella.. ei kai kannata.. no joo,pari otin.. liikaa..
Vs: Juovuskissa!! Jokainen päivä on elämää ja tulee elää. Mitä sitä turhia vain tulevaisuuden toivossa elää.
Vs: Juovuskissa!! Puolueen aktivistit, tietty. Onko muuten puolueella jäsenkirjaa? Viinakorttihan olisi sellaiseksi hyvä, mutta on poistettu käytöstä jo kymmeniä vuosia sitten. Mullakaan ei kyllä sellaista ole.
Vs: Juovuskissa!! Puolueen linja on melko radikaali. Jäsenkirjoja ei jaeta ja omatoimiset epäviralliset tekeleetkin poltetaan roviolla mikäli joku sellaista intoutuu esittelemään. Puolueen listoilla pysymisestä sen verran, että jäsenyys edellyttää satunnaisia arkipäiväkännejä, jolloin ei voisi olettaa kenenkään juopottelevan.
Vs: Juovuskissa!! Ou jee!!! Oon jäsen! Kerran eläissäni, edes jossakin! Ai niin, jos en muistanu mainita, taidan olla vähän länäs...