Vs: Juovuskissa!! Teemuhan täytti jo 15 ja pupuveljensä myös. Mitä noin isot ja lahjakkaat pojat pehmeillä paketeilla tekisi?
Vs: Juovuskissa!! Puolueen aktiivisuus on selvästi ollut hiipumaan päin. Josko tuleva talvi auttaisi asiaa - talvella kuitenkin kaikki lämmike on tarpeen. Itse suuntaan kävelylle taidan poiketa paluumatkalla pitkäripasen kautta hakemassa pullon punaista käytettyä hedelmämehua.
Vs: Juovuskissa!! Onpa hiljaista, taitaa olla puolue nykyään nukkuvien puolue. Noh, nyt maistuu lasillinen viskiä... ;D
Vs: Juovuskissa!! Minä nyt en kyllä juopottelemaan alennu missään tapauksessa, mutta ainahan pari piristävää on paikallaan.
Vs: Juovuskissa!! Nii kun toi isien virallinen päivä eristi kaupat normaalielämän saavuttamattomiin. Hyvä iskät!! Mut huoltoasemat ois kans auttanu. Nehän on just tälläsii huoltotilanteita varten. Se joku ykskin huoltamo "huoltaa autoja ja ihmisiä".
Vs: Juovuskissa!! Ja se on hyvä niin! "Son, a woman is like a beer. They smell good, they look good, you'd step over your own mother just to get one! But you can't stop at one. You wanna drink another woman!"
Vs: Juovuskissa!! Naisten kanssa eläminen on kun kännissä autoilu: Ensin mennään helvetin lujaa ja kivaa on kunnes lopulta...... CRASH!!!
Vs: Juovuskissa!! Vuan nythä mie muistankii!! Ekohippi lupas toisaalla mulle kavereita tänne ja hassun hatun. Eipä oo näkyny. En saa nukuttuu yöl jos en saa propellihattuu päähän.
Vs: Juovuskissa!! Ai tota porukkaa. Vieläks sieltä joku rohkenee mun kulmille. Ei ne ihan pienestä näköjään usko.
Vs: Juovuskissa!! En tiiä, ihme jengii noi kuitenkii on. On niitä käyny täs muka kovistelemas ja räyhäämäs, mut ollaan "ratkottu tora tuopposel". Sit kun niitä on nähny kaupungil ja yrittäny saada uudestaan kylään juopotteleen niin kukaan ei haluu enää tulla. Noi on taas varmaan jotain uusii värvättyjä, jotka ei tiiä mistään mitään. Vielä.