Vs: Juovuskissa!! Päiväolut on siitä mielenkiintoinen olut, että sitä voi olla sekä keskioluen vahvuisena että vahvempana. Päiväolutta on myös useaa eri oluttyyppiä, joskin lager lienee niistä yleisin.
Vs: Juovuskissa!! Olis kyllä kauhea tilanne, jos illalla jääkaapista löytyisikin vaan päiväolutta. Tai aamulla, kun pitäisi heti saada yksi tasoittava :-(
Vs: Juovuskissa!! Omakohtaisen kokemukseni mukaan päiväoluena ostettu juoma on nautittavaa myös kuvailemissasi tilanteissa.
Vs: Juovuskissa!! Taidan alkaa ryyppäämään, jospa se olo siitä helpottuisi. Sain viikon sairikkaakin....
Vs: Juovuskissa!! Olin ensimmäistä kertaa humalassa nyt viikonloppuna eikä se ollut laisinkaan niin hauskaa kuin kaikki väittävät. Pää oli pyörällä koko illan. (Tosin ei ollut paha olla eikä oksettanut, tms.)
Vs: Juovuskissa!! Juu, ei kannata totutella väittämään itselleen sen olevan hauskaa, jos se ei siltä tunnu. Se on enemmän tämmöisten vanhojen äijien juttu, jotka ei muuten enää saa itseensä virtaa.
Vs: Juovuskissa!! En mä tiedä onko se noinkaan. Lapsena tuli kännättyä lähes joka viikonloppu ja välillä viikollakin, mutta tuossa kolmenkympin taitteessa se alkoi vähenemään rajusti. Nyt on vuosia siitä kun olen ollut humalassa, ja pari kaljaakin alkaa jo pyörryttää ikävästi. Enimmillään tulee juotua yksi lasi punkkua ruuan kanssa ja sillointällöin viskinaukku flunssan torjuntaan.
Vs: Juovuskissa!! Jos tänään sit ottais ja juhlistais synttäreitä... Viime vkl meni vähän harakoille kun tuli vaan nukuttua kiltisti kotona
Vs: Juovuskissa!! Äh, muistettiinko me edes onnitella? En minä ainakaan muistanut. "Paaaljon ooonneaaa vaaaaan...!"