Pitihän se olut aukaista. Tai oikeastaan kolmas taitaa olla menossa. Illalla Maj Karman keikalle. Tänään jää kamera kotia.
tentin jälkee proffan kautta..ja nyt pitää ottaa asennuskaljaa ku pyörän sisäkumi o puhki. kauankohan sitä tänään jaksaa..
Vs: Juovuskissa!! No onkx täällä nyt edes mitään menoo? Vasta pari kaljaa ja muutama viini(pullo) takana - tästä se lähtee taas tämäkin lauantai!
Vs: Juovuskissa!! Mä otan vaa yhen bissen sen kunniaksi et täällä näyttäis homma toimivan kuten pitääkin =)
Vs: Juovuskissa!! "Keskustelualueella viettämäsi kokonaisaika: 1 tuntia ja 44 minuuttia." Mitähitt. noin kauan! Laitetaan juovuskissan piikkiin kun elintoiminnot hidastuu. Enhän mä ole muuta kun katsonut pikaisesti kirpparin ja kuvat.. höh
Vs: Juovuskissa!! Noniinno, jos lyhyt matematiikka on 5 niiku mulla niin ei voi ottaa enempää. Mut jos ton annoksen nauttii monta kertaa niin siitähän tulee.... Mitäs siitä nyt tuleekaan; yhtä, kahta, kolmee, lasku sekasin, alusta...... Eikun tästähän tulee känni!!! Niin se on. Ja keskel viikkoo, voihan perse.