Tää ei taida olla kovin virkee ketju viikonloppusinkaan. Taidan uskoo Teemuu, että oon ite kirjottanu humalipäissäni suurimman osan näistä plörinöistä. Ja ehkä campv. Mut ei se mitään, kaljanjuontihan jatkuu!!!!
Mieletön meininki!!!!!! Mitä veikkaatte??? Kerkiinkö juoda itteni känniin ennenku sammun? Lähtee nyt....
En tiiä mikä on. Tuntuu koko ajan ihan sille, että oisin ihan kuolematon kun juon tätä kaljaa. Todennäkösesti oonkin ehkä Teräsmies. Sille yks ja mietiskelemään lisää....
Katkos: -Pöööö!! Mitäpä ukko? Ootkin sit kännis vaihteeks? Hyvä homma, mulle kans! -Mitä helv....! Eikö se tohtori käskeny sun painuu vittuun ja anto viel lääkkeitäkin mukaan? -Se oli silloin se, hahhaa. Nyt on nyt ja tänne sitä kaljaa ihan heti, lääkkeet loppu!! -No voi vahinko! Eikö elämä hymyile enää? Tiiätkö, ihan sama mulle!! -Niinhän sä luulet. Kuuntelepa kun asettelen itteni samaan kierteeseen ton etanolin kanssa.... -Hei arvaa mitä. Lääkäri sano, ettei mun tarvi kestää sun juttujas enää. Revipä siitä!! -Revitty on ja huonolle näyttää, eihän tääl pääs oo kun paskaa ja sekin on ihan jääkylmää. Tollo!! -Nii joo, sinne laitettiin pellistä kuori ihan sinua varten. Voihan olla, että kattelet ihan ittees.... Poistuivat.
Virus perkele, selviä heti aamuksi ja tuonne Kotkan suuntaan miittiin Langinkoskelle. Pitkin foorumia jo huudeltu porukkaa paikalle. Haali myös muut kotikenttäläiset paikalle. Legoja ei oo pakko ottaa mukaan. Oman ei niin selvän pääni laitan ihan kohta tyynylle ja otan tirsat ennen aamurallia iloisella ooppeelilla. ~~~~~~
Tämä ketju jää uhkaavasti taka-alalle. Noh, katsotaan mitä tänään tapahtuu. Raimat Chardonnay Brut - erinomaista; maistakaa vaikka.
Ei just nyt maistu mikään alkoholipitoinen. Keitiössä olis pullo punkkua avattuna ja lasi valmiiksi vierellä, mutta taidan jättää väliin. Eilinen ilta kummittelee vielä sen verran, että pelkkä viinin ajattelukin puistattaa. Sienitietoutta: ryypätkääpä ja naitatti ei ole sieniä.
Minulla taitaa olla vielä yksi pullo '98 Raimat Cabernet Sauvignonia jemmassa. Päässyt vähän unohtumaan, nyt tilanne on tiedostettu ja tuo Raimat odottelee kauhusta täristen seuraavaa fonduen syöntiä. -Topi Kuusinen
Pöhnä ei ole enää pieni.. eikä nyt ole tumu,vaan nyt on hu-ma-la,tai jotain sinne päiin. Nyt liityn puolueeseen..