Ei puolue oo kuollu, se vaan nukkuu! Onhan siinä viel ainakii kaks jäsentä edellyttäen ettet oo eronnu. Ja muistaakseni nimitin itteni humalipäissäni puolueen kuninkaaks jolloinka puolueesta ei voi erota ilman mun suostumusta. Ei oo tullu yhtään erohakemusta. Luulen, että puolue tarvis vaan potkun perseelle. Ja ehkä lisää alkoholia......
Laita ittes tippaan ja pullo valumaan. Täytyykin ottaa asia esille seuraavas kokoukses josko Kela korvais kaikille jäsenille avoimen tippahanan suoneen pikanttia tarvetta varten.
Ei kun se on vissii kanyyli mikä sinne suonee murjotaa ja siihen voi sit liittää vaik mitä ihme pulloja. Tuli vaan mielee.....
Seuraavas kokoukses tuleekin turpaan kaikille! Pirttipöydällä. Saatanan nukkumatit, sit ei nukuta yhtään. Taidankin poistua aarrearkun ääreen tutkimaan juhlajuomien saatavuutta..... Oon ihan kohta täs taas.
Jaaha, jos tää meininki ei lopu niin se saa jatkua. Kostoks ja opetukseks kaikki seuraavaan ketjuun ilmoittautuneet saa yön aikana palavan huonekalun pihaansa. Frappr Com | Frappr Com Repikääpä siitä, palokunta ei tuu!
Haha. Tuo avatarissakin loistava käsi kosketti tänään mattia! Oh, The Lord is great! My diseases are cured!!! Äijällä näytti menevän pasmat aivan sekaisin.
Herrajjestas teidän kans.... Mä otin just yhden laittikopparbärin. Hyvää oli. Sit pitäis jossain vaiheessa vielä lähtee vääntäytyy terassilla käymään. Tajutonta, emmä jaksa.
Niin, mutku ne pakotti! Oli eilen kaverin varpajaiset, ja niistähän ei yleensä hyvää seuraa seuraavana päivänä. Noh, on tässä jo toivuttu.
Tuliko puutarha juovuskiin? Ei kai kasvit hukkuneet? Mä koitan kumota just toista olutta (ja samalla viimeistä, kun kaapissa ei ole enempää). jos vaikka koittais siirtyä pubiin jossakin vaiheessa hieman myöhemmin.
Mulla taas alkaa olla päivä aika täysi, eli kohta petiin. En muuten muista, koska olisi viimeksi ollut viikonloppu ilman kuvauskeikkoja.
Yks osa puoluetta on nukkunu huonosti ja ollu aamukuudest asti töis. Täytyy kartuttaa välil kokouskassaa tulevien kokousten ja muiden kisojen varalle. Ei aina kerkii kokoontumisajoihin.