Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Juovuskissa!!

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana virus, 16 Huhtikuu 2005.

Riippuu vähän matemaattisesta ymmärryksestä. Mulla oli lyhyt matematiikka lukios 5, armosta. Mun mielestä on hianoo mitä suurempi numero. 1/4 kori tarkottaa mun mielest sitä, että on juonu yhen pullon neljästä korista.... ;p

1. Anonymous

Anonymous Guest

No prkl! Mä oon siis nyt juonu 14 puolikasta tölkkiä ja sekoittelen Jägeriä Batterin kanssa.

2. Ihan junttii juoda vaan puolet tölkeistä. Lähetä sit sähköpostil ees ne jäljelle jääneet puolikkat mulle niin päästään niistäkin. Toivottavasti sekottelet sitä Jägeriä vessanpöntös........

3. Mhinäpä olen juovuksissa enkä siksi vastaa visteihin vähään aikaan:(

4. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    Hm.. uppista. Jo vain. Jos ottais vaikka lasin vettä vaihteeksi..

5. ajnu

ajnu

293
    0
    0
    Juovuksissa=tänäänkin

6. jus_si

jus_si Active Member

3 150
    0
    36
    Vituttaa.. vois nykästä perseet,mutta taas on töitä.. vittu,ei edes lomaa!! ..Eikä rahaa..

7. Harjoittelen tiistain "huikka ja kuva" -kiertuetta varten... lisää kaljaa..

8. KETKU!!! Jätkä alkaa vetää nyt jo pohjia. Hirveet ennakot.

9. Pakko treenata että pysyn edes jotenkin sun tahdissa mukana. Pikkuveli perk*le ei vastaa puhelimeen, tarkistan kuskitilanteen huomenna uudestaan. Nyt ajattelin mennä saunaan ja vetää vielä muutaman olusen ennen nukkumaan menoa. Soitellaan huomenna ja sovitaan aikataulut sun muut kuviot.

10. Saakohan sun puheesta mitää selvää viel huomenna kun saunot muutamat löylyt ja otat pari(?) kaljaa.....

11. Mahtaako nyt jo olla sopiva kellonaika alkaa tissutella hiljalleen illan koitoksia varten? Tai oikeestaan ihan sama, alotin kuitenkin.

12. Pohjat kondikseen ennen kuin "huikka & kuva" -tour alkaa! Saas nähä mitä näist fiksattavista fotoista tulee kun täs tarpeeks tankkaan.. Toisaalta, iltapäivän ja illan kuvasaldo voi olla vähintäänkin taiteellista...

13. Onneks ne on kuitenkin tärkeitä kuvii mitä fiksaat. Muista hävittää alkuperäset samantien!! Iltapäivästä ja illasta TULEE taidetta. Hienoa sellasta!

14. Näist muuten osasta tulee Dolby Stereo kuvii, menevät nääs videoon täytemateriaaliks...

15. Mitä helvettiä! Viimeks kun laitoin kuvia videoihin niin jouduin purkaa koko helvetin koneen ja kaivaa väkisin ne sieltä ulos. Jotenkin se eject-nappula vaan ei toiminu......

16. No ni, kuskin tulo varmistettu viel kertaalleen. Onhan sul kartta tallella siitä mihin mennään, tai lähinnä et osataan joskus poiski.. Ai niin, kaljaa piti hakea lisää ennen kun alotan pakkaamaan kuvausvermeitä reppuun. Pullo auki ja huikka ja sit kamat pakettiin. Tästä se lähtee.

17. Karttahan on talles ja tein siitä aikanaan muutaman kopionkin. Eikä sinne enää karttaa tarvi, löydän muutenkin. Ehkä. Varsinkii kännis. Pidä nyt mieles niiten juomien kans, että lähin paikka mistä saa lisää on koiran abcdefghijklmn jne ja sinne on pitkä matka kävellä. Eniten juopottelus vituttaa jos juomat loppuu kesken. Tissuttelussakin.

18. Äh, jos juomat loppuu, tilataan kuski ja lähetään helvettiin sieltä korvesta. Mennään jonnekin missä on lisää viinaa...

19. No perkele!! Niin olikin, mut haluisin kyl lähtee helikopteril.