Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Juovuskissa!!

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana virus, 16 Huhtikuu 2005.

Oliko koko maa kännissä?

1. jartsu4

jartsu4 Member

174
    12
    18
    Minä oon kyllä ihan kännissä. Sitäpaitsi kuuntelen Leevi and the Leavingsia. Ja olen yksin. Aika säälittävää.

2. jartsu4

jartsu4 Member

174
    12
    18
    Käyttäjiä selaamassa tätä foorumia: Ei kukaan

Hyvin menee!!!!

3. Olin laivalla ja ostin rommia, lisää Bailey'stä josta puolet meni poikaystävälle, ja Licor 43:sta. Hahaa! Nyt alkaa pian vaaleanpunaisten pantterien juominen!

4. herby

herby

142
    1
    0
    [​IMG] [​IMG] ja miks ei myös [​IMG]

Kippis ja kulaus vaan. Gannarien kaikkaa ootellessa.

5. Onks mun puoluetovereita läsnä? Nyt on nimittäin kaljahetki kaikille innokkaille. On ollu jo jonkun aikaa. Mulle tuli mieleen sellanen juttu, että kun nykyään on sellasta ihme etätyöskentelyy jostain hevonvitunhumpasta asti tietokoneitten kans niin voiskohan tää olla sit etäjuopotteluu. Täähän on ihan sama juttu muuten, mut lopputulos on ihan jotain muuta. Mut etätyöskentelys kyl tehää hommia omaks tai virman hyväks, mut mites tää etäjuopottelu. Eihän täs tehä mitää kenenkää hyväks vaan lopunperin omaks pahaks. Onks täs joku kiintopiste, hä? Vai mikä? Tai sit jos haenkin vaan lisää kaljaa ja jatkan hulinalinjal, ajattelu ei ehkä sovi mun linjoille. Eikä pitäs tehä sellasii hommii mihin ei oo tarvittavii työkalui.

diudiu

6. Puolue? Puolue........ huhuuu?

Onks tää mikki auki? Van, tuu, trii, testink, testink?

campv? Mitämitä? Gaylord Focker?

Haloo, puolue? ÄLKÄÄ JÄTTÄKÖ..............!

7. Joopa joo.

puliukot.....

8. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Elä Virus hättäile, mul on siideri.

9. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63
    MUL ON AGGREBODARIKARRRRHU RRRROAARRR!!!!!

10. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Agregaattikarhu?

11. Joo, no tost ei oteta. Liikaa konsonantteja, vois olla hitti Puolas.

12. Nii, enkä hätäilekään. Pitäs ensten tietää monesko ja monta viel varikol käyttämättä.

13. NO VOI HELVETTI!!!!! Tätä ei taas usko kuulusteluis kukaan, mut unohin sikspäkin pakastimeen "jäähtymään".....

Voi itkun vittu.

14. Otan osaa, jaksamisia sinne!

15. Minkä osan haluut? Eikun kyl tää nyt taas näyttäs lähtevän etenemään täst. Pitääkin olla tarkkana näiten tynamiittien kans.

16. Ja kalja jäillä, kiitos.

17. Mitään kaljaa tässä vaiheessa. Kai sitä nyt pakko on olla väkevämpääkin kehityslientä talossa.

18. Ehdottomasti kyllä on, mut niistä kehittyy niin ihmeellisii asioita ettei niitä ainakaan nyt sovi ottaa.

.....mut jos vaava ja äiskä nukkuis tiheemmin niin ehkä täs kerkiis tehä kunnon koktailit..........

19. Anonymous

Anonymous Guest

1/4 kori kuulostaa enemmältä, kuin 6 kaljaa. Tai päinvastoin. Jägeriä olen hiukan kattellut sillä silmällä...