P O J A T ! ! ! Tulkaapa pois sieltä kellareiden komeroista. Minä oon teijät nähny, turha minua on piilotella. Kuka teistä pojan nulikoista on ottanut ja juonut minun kaljat naamariin. NE OLI MINUN JUHANNUSKALJAT!!!!!! Nyt selvitetään tämä asia justiinsa. Saman tien tulette ilmoittautumaan te, jotka olette minun kaljat juoneet. Muuten tästä nousee.......... POLIISIASIA!!! Tästä nousee pojat poliisiasia. Se on saaketin varmaa, erittäin varmaa. Minun kaljat on hukassa ja ne pitää löytyä!
Jaha jaha, kossukin loppu. Liian pienii pulloja. Palaute Alkolle on jo menos. Nyt pitäs varmaan syödä jotain kun juodakaan ei voi. Siis sitä alkoholii. Taidan syödä sohvan jalan. Siitä onkin sitte hyvä kattella ohjelmii kun tuntuu ihan rodeolta. Tosin telkkariohjelmatkin on yhtä rodeoo nykyään niin kai se sit on ihan sama. Mut tulipahan taas työstettyy plokii vaikkei tätä kukaan haluukaan lukee. Sou not! Ette sit soittele mulle aamulla, mulla on rapula!!
Haloo lapset! Ikinä ei lopu. Kyse on vaan siitä, että resurssit pitää jakaa oikein. Ja taas on jaossa...
Katkos: -Hei äijä!! Mihin matka? -Tziisus, helvettiäkö siinä pelästyttelet! Jääkaapille meen...... -Tuot sitte mulle ainakin yhen kaljan. -No vittujako se sulle mitä minä sieltä otan? -No ei niin, mut mulle tuot kaljan ja sassiin. -Että mitenkä? Sinäkö täällä päätät asioista? -No niin täällä on virallisesti sovittu. -Kuule seko, sinä tai sun hullut kaveris ette päätä mitä minä teen. -Ollaan päätetty joskus ennenkin..... -Ja turpas kiinni siitä!!!! Onko taas lääkket vähis? -Kieltämättä, kyllä on. Ja siks tääl niin hauskaa onkin! Tuo nyt sitä kaljaa niin tulee lisää kivaa. -Jospa otankin niitä lääkkeitä niin tulee vähän hiljasempaa? -Ota jos uskallat!! Sittepähän taas aamulla oksettaa. -Mieluummin se, kunhan oot hiljaa........ Poistuivat.
Viski se ei paljo kuulemma viskomaan pistäkään. Ja aamul on helppo korjata vesilasil. En tiiä sit, kun en oikeen tykkää viskistä.
Helppo elämä, rikas kissa ja koira! Ja minä vaan juon kaljaa ja soittelen musiikkipelejä. Sanatkin kuuluu niin saatanan pieleen.
On muuten ollu aika hiljasta pitkän aikaa ja ilmojakin on pidelly. Toissa viikolla Torstiin osu kakku.
Katkos: -Senkin puli, otitkin sit oikein mullekin asti! Hahhaa.... -Ei siinä sulle ollu tippaakaan, mene helvettiin. -Menen menen, juu juu...... -Kohta tulee pölynimurista ohimoon. Nyt on todella kiire mennä! -Ja varmaan osuu yhtä hyvin kun sormet näppikseen. Koitas nylwsgsbnöneötyhbbdbmb eöybnbnw -Älä koske siihen saatana! -En koske enkä päivitä, hahhahahahahahahhaaaaaaa! -Sinäkö tän vehkeen oot taas säätäny kaljoissas? -En tietenkään! Hyvin se pelaa, kysy vaik korjaamolta. Hahhahahahahahahahahahaaaaa, ai saatana!!!!! -Ja nyt alkaa tulla aspiriinii, väistä jos kerkiit. -Antaa tulla vaik veturinrenkaita, nyt surraa...... Poistuivat
just juhannus saatu onnellisesti pakettiin, vieläkin selkä kipeä, en tiedä oisko juomisella osuutta asiaan..Vietin just edellisen yön liskojen kans, tänään taas palasin pulloon..ahistaa jo valmiiks ens viikonlopun tuska-festarit..no, onneks kesäloma ja joulu on vaan kerran vuodessa
Jaahas, jokohan sitä kohta uskaltaz avata pullon ja lopettaa duuninteon ja lähtee lomalle. Tai no kotonahan sitä tänään ollaan, mutta kuitenkin. Kohta, tai no kohta ja kohta, pitää lähteä raahaamaan kahta reppua junaan ja suunnata kohti pohjois-karjalaa, elikkäs Joensuuta. Pendoliinolla mennään. Hulppeeta, sano. Pidetään nyt muodon vuoksi toi maili auki ja toi testihakemisto, niin näyttää siltä että tässä tehdään duunia.... Kippis ja kulaus vaan teillekin