Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Juovuskissa!!

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana virus, 16 Huhtikuu 2005.

Hei puoluetoverit, uskottavuus alkaa kärsii. Saatana, tällästä tää on aina juoppojen kans......

1. campv

campv Ylläpidon jäsen

2 309
    110
    63
    Ou jee, tästä tämä taas lähtee - meinaan mopo käsistä. Huukoa, lisää huukoa!

2. campv

campv Ylläpidon jäsen

2 309
    110
    63
    Anteeksi, hyvät puoletoverit, poissaoloni - piti käydä ottamassa pari neuvoa-antavaa lähibaarissa.

3. "En tunne miestä", sano Ketola Jeesusta;"tais kuolla ennenku synnyin."

Meinasin jo perustaa ammattiliiton puolueista syrjäytyneille ja kerätä porukkaa vittuiluun. Mut olkoo se.

4. campv

campv Ylläpidon jäsen

2 309
    110
    63
    Jollei tuo vittuilu lopu, niin se saa luvan jatkua!

5. Saatana, kohta kun mie suutun niinniinniinniin............

minusta ei oo mihkään.

6. campv

campv Ylläpidon jäsen

2 309
    110
    63
    Äh, ota lisää juomaa!

7. Taidan muuten ottaakin! Se on muuten kesken se kokouksen asialista, onko mieles mitää käsittelyy vaativii asioita tai ehdotuksii muuten vaan puolueen toiminnan edistämiseks?

8. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63
    Katos, veljekset ku kyljykset vauhdissa :D

9. campv

campv Ylläpidon jäsen

2 309
    110
    63
    Lakkaa kadehtimasta ja liity jengiin - ja puolueeseen!

10. campv

campv Ylläpidon jäsen

2 309
    110
    63
    On toki: pakollinen päiväkänni kaikille kameralaukkulaisille ainakin kerran viikossa.

11. Entinen atleetti, nykynen kotletti.

Tota päiväkänni/viikko en pysty kyl ite toteuttamaan. Nimitänkin sit itteni diktaattorimaisesti puoluen kuninkaaksi ja mun ei tarvi totella kaikkee. Vallankumoukset on sit kiellettyjä kans.

12. campv

campv Ylläpidon jäsen

2 309
    110
    63
    Jaahas, vai tälle linjalle lähdetään! Noh, tasajako ei ole taktiikkaa. Minä nimitän itseni puolueen anarkistiksi! Kyllä meillä on sitten hyvä puolue ja ryhmäkuri! :)

13. No nythän tää alkaa pelata niikun pitääkin ja oppikirjois sanotaan. Sen verran voin antaa periks, että muu puolue saa hyökätä Kiinaan ilman mun lupaa. Ettekä soittele tänne yöllä kun voitatte. Täällä nukutaan. Tai sit jos oon töis niin saa soittaa.

14. campv

campv Ylläpidon jäsen

2 309
    110
    63
    Van Helsing on sitten kova jäbä - siitä tulee meidän puolueen kunniajäsen. Juoko se?

15. En tunne, soita sille ja kysy. Mun puolesta kyllä käy. Mihkäs se yks helsinkiläinen puoluehenkilö katos, Fokkeri? Huhuu, täällä luodaan nyt tulevaisuutta! Sopiiko puolueelle, että perunalastut ja meetvursti on näköjään ihan hyvää keskenään? Tai ainakin kännis on.

16. campv

campv Ylläpidon jäsen

2 309
    110
    63
    Fokkeri on kadonnut, juonut itsensä unhoksiin. Puolueainesta siis.

17. Kelpo veikko kaikenkaikkiaan! Kyllä se palaa vielä. Pitäskö puolueella olla joku nimikin? Yleensä on. En nyt kyl keksi ihan heti mitään, pää on ihan tyhjä. Tai niiku täynnä, mut sillee tyhjä. Tai antaa olla.

18. campv

campv Ylläpidon jäsen

2 309
    110
    63
    Hmm, Tyhjän pään täysi puolue?

19. Menetettyjen tulevien puolue?

Muutkin vois oikeestaan ehdottaa jotain kun ne lukee tätä kuitenkin.