"En tunne miestä", sano Ketola Jeesusta;"tais kuolla ennenku synnyin." Meinasin jo perustaa ammattiliiton puolueista syrjäytyneille ja kerätä porukkaa vittuiluun. Mut olkoo se.
Taidan muuten ottaakin! Se on muuten kesken se kokouksen asialista, onko mieles mitää käsittelyy vaativii asioita tai ehdotuksii muuten vaan puolueen toiminnan edistämiseks?
Entinen atleetti, nykynen kotletti. Tota päiväkänni/viikko en pysty kyl ite toteuttamaan. Nimitänkin sit itteni diktaattorimaisesti puoluen kuninkaaksi ja mun ei tarvi totella kaikkee. Vallankumoukset on sit kiellettyjä kans.
Jaahas, vai tälle linjalle lähdetään! Noh, tasajako ei ole taktiikkaa. Minä nimitän itseni puolueen anarkistiksi! Kyllä meillä on sitten hyvä puolue ja ryhmäkuri!
No nythän tää alkaa pelata niikun pitääkin ja oppikirjois sanotaan. Sen verran voin antaa periks, että muu puolue saa hyökätä Kiinaan ilman mun lupaa. Ettekä soittele tänne yöllä kun voitatte. Täällä nukutaan. Tai sit jos oon töis niin saa soittaa.
En tunne, soita sille ja kysy. Mun puolesta kyllä käy. Mihkäs se yks helsinkiläinen puoluehenkilö katos, Fokkeri? Huhuu, täällä luodaan nyt tulevaisuutta! Sopiiko puolueelle, että perunalastut ja meetvursti on näköjään ihan hyvää keskenään? Tai ainakin kännis on.
Kelpo veikko kaikenkaikkiaan! Kyllä se palaa vielä. Pitäskö puolueella olla joku nimikin? Yleensä on. En nyt kyl keksi ihan heti mitään, pää on ihan tyhjä. Tai niiku täynnä, mut sillee tyhjä. Tai antaa olla.