Hyvä Suomi. Oikee vitun hyvä. Pitäskö nyt laittaa karvoja kentälle ja vaikeita ohituspaikkoja? Renkaat saattas ratkasta tästäkin kaiken. LÄMMÄÄ PÄÄHÄN!!!
Hienoa toveri Virus, olet sittenkin hengissä - lisää viinaa, silmät liikkuu! Ahh, kaljaa kaljaa - maanantaikännit kunniaan!
Sehän se täs just kulkee, ei kerkii tsättäillä. Mun viallinen kymmensormijärjestelmä kärsii kaljatölkistä.
Eikö se onkelma oo kuitenki enempi sulla mitä oon tätä ketjuu vakoillu? Eikä täs syyllisii kaivata, pääasia on ettei totuus unohdu.
Kyllä mä vaan ihmettelen: nyt on aivan rehellinen maanantai ja jengi mököttää täällä kuivin suin! Mitäs menoa se tällainen on??
Oikein, niin pitääkin. Karu juttu jos pitää paikkaansa: http://www.hs.fi/maailmanihmisia/artikkeli/Yllätys+rommitynnyrissä/1135219771695
No voi vitun Kanada! Aloitan hyökkäyksen sinne, perkeleen perkele. Tää peli pitää lisätä sinne "saatanasta-listaan".
Eipä vieny, ette te minust niin helposti eroon pääse. Sitä paitti oon OLIN aikanaan yläasteel mestariuimari kisois ja muissakin lireis elämäs. Pitäähän täs nyt olla muutakin hommaa kun tsättäily.