Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Juovuskissa!!

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana virus, 16 Huhtikuu 2005.

1. spege

spege

77
    0
    0
    No, päivää päivää. Pitäähän sitä välillä käydä katsomassa mitä täällä tapahtuu. Perkele kun ei löydy tuohon kuvaamiseen sitten intoa millään, vaan tekis enemmän mieli taas terassille puhumaan 2. maailmansotaa... ;)

2. Herran Rauhaa Spege!! Ota kalja tai joku kamala. Soditaan se sota oikein päin voittoon tässä.

3. spege

spege

77
    0
    0
    Perkele kun on kaikki viinat lopussa ja pankkikorttikin pahasti miinuksella. :-(

4. Pistä nyt kaikki puut kumoon mitä kiikarilla näät. Ei kun vitun työsulku, rahat jää kaniin. Lainaa naapurista. Ryöstä joku kipari ja hae vauhtii kyläpaarista. Tai heitä telkkari kaupan ikkunasta sisää ja hae mitä tarvit. Anarkiaa.

5. Leicaa ei kannata heittää ikkunaan. Eihän joku 3-5-millinen lasi nyt vielä edes tärähdä semmoisen miniesineen painosta.

6. Uskalsitpa. Meinasin ehdottaa tota Leican heittämistä, mutten ilenny ku pyrin ärsyttämään kaikkii mahd. vähän tarkotuksella. Sitäpaitti ne Leicat tais mennä paskaks jo siinä hautajaishulinassa. Toivottavasti. Pitäiskö taas alkaa kehitellä jotain hirveitä...................

7. Voi Virus minkä teit! Miten vartijana työskentelevä hemmo voi mennä ehdottamaan "kilikalikeikan" tekemistä kaljan hankkimiseksi, hyi! Vai näinkö vartiointiliikkeet nykyään hankkivat uusia asiakkaita? Ensin järjestetään hirvittävä rikosaalto irti päästetyn ja sopivasti yllytetyn Spegen muodossa ja sitten tarjotaan turvapalveluita?

Ei vaineskaan, tuu Spege tänne meidän suuntaan, eiköhän sut saada humalaan juotettua jos tarvis on. Ja eihän täältä minun ja Viruksen kulmilta ole kuin kivenheitto Kotkaan, mennään rosvoamaan Fangion baarikaappi, kai sieltä sen verran juotavaa löytyy että saadaan sodatkin sodittua kunnolla läpi.

8. spege

spege

77
    0
    0
    Epäilen suuresti, ettei fangion baarikaapista löydy muuta kuin tuttelia. No, meneehän sekin Viru Valge Väkev:in lantrinkina, jos fangiolla on kotona tehosekoitin.

Ja mistä tuon fangion tietää vaikka on kova kommunisti. Se on Kotkan poliisiaseman putka täynnä miehiä, jos sellaista aatetta tullaan minulle syöttämään. :)

9. Tutteli ei ole kovin hyvää, mutta tuo Fangion baarikaapin rosvoaminen olikin vain "varasuunnitelma". Hyvä taistelija kun tekee aina sotasuunnitelman ja sille varasuunnitelman.

10. Onko tuon nyt niin välii mitä sitä ehdottelee? Kyllä niitä pyörätelineitä on välillä ilma sakeana ilman mun höpinöitäkin. Ei oo muuten krapulaa, siitäs saitte! Ei edes päänsärkyy. Mut jano on, ei vissiin tullu juotuu tarpeeks.

11. Ei ole kauheesti väliä, kunhan kettuilin. Kauppojen akkunoissa on vaan harmittavan usein kalterit, pelkkä lasin rikkominen ei vielä riitä kaljojen ulos saantiin.

Eiks oo muuten hieno tunne kun ei oo kankkusta? (Jos ei illalla pitäisi lähteä töihin, olisin varmaan jo oluen avannut ja nauttisin auringonpaisteesta takapihalla..)

12. Kuolematon olo! Tällä kertaa...... Onneks ei tarvi jatkaa enää siitä mihin yöllä jäin. Aika hieno sää, taidanki lähtee kuvittelemaa johkii.

13. Töitä on ollut - ja aika paljon. Opettajan hommista alkoi loma eilen, mutta kuvaajan ja toimittajan hommista ei ala ikinä. Nyt kuitenkin ajattelin, että antaa olla.

Oli aika hyvä kuvauskeikka. Piti ottaa baarin hiekkalattiasta kuva.

No, sopivasti silmää miellyttävää kaveria kuvaan ja baarille tiedoksi, että kuva ei näytä miltään ellei siinä ole siideripulloa. Ja ei niissä pulloissa nyt korkkeja voinut olla. Ja miltä se olisi näyttänyt, jos pullot olisivat olleet täysiä. Ja ei yksi pullo olisi miltään näyttänyt ja kannatti kokeilla myös eri värivaihtoehtoja. Ne mallit vaan tuli laskettua koteihinsa. Noh, onneksi kaapissa oli sitrushedelmiä...

14. Ja taasko on niin, että minä olen ainut, joka on vähän ottaut saunakaljaa/saunaviini/saunavotkaa ja piristystä illan sameuteen.

OK, olkaa vaan tylsiä. Ehkäpä minä lähden kohta kaupungin yöhön ja kuvaan kaikkien aikojen musakuvat... Täytynee lähteä pölkypöyrällä...

15. spege

spege

77
    0
    0
    Muista pistää kypärä päähän. Ja jos poliisit tulee vastaan, niin metsään piiloon. Tankojuoppous on nimittäin rikos sekin!

16. Onkelma on vaan se, että olen citi-ihminen. Ei täällä juuri metsiä.

Rahatkin pitää repiä omalla työllä, eikä viime vuosisadan torpparien kasvattamia metsiä myymällä.

17. Fangio! Et ole yksihin! Tuli kumottua muutama ja parannettua maailmaa. Kohta taitaa olla aika meitsin mennä nukkumaan. Hik! Otahan hyviä musakuvia, niin kuin aina. Äläkä sitten törmäile sillä pyörällä, voi mennä ne kuuluisat vehkeet rikki!

18. Eipä ole. Vasta jos aiheuttaa vaaraa muille niin se on rangaistavaa.
    Näin opetti iltalehti (vai oliko se iltasanomat) noin viikko sitten.

Ihanko Fangio on nauttinut saunakaljan?

Sepe

19. spege

spege

77
    0
    0
    Mutta fangiohan aiheuttaa... 500-millinen sojottaa tangon päällä, putoaa 60 km/h vauhdissa siitä pinnojen väliin ja sen jälkeen fangio pyörineen lentää kolme volttia ilmassa suoraan edessä kävelevän vanhuksen niskaan.

20. Saapa nähdä. Taitaa maailmankuulu Mash jo soittaa, mutta minä vasta pyyhe päällä otan virvokkeita.