Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Juovuskissa!!

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana virus, 16 Huhtikuu 2005.

Kassokaapas kummaa!! Pykäänkin tähän taas kilometrien mittasen plokin humalipäissäin. Ei haittaa jos ei tuu kenkää. Koskaa aikasemmin näin ei oo käyny ja taas kävi. Diudiu.

1. campv

campv Ylläpidon jäsen

2 309
    110
    63
    Nou hätä, anna tulla; kyllä me sun jorinoita kestetään.

2. Ette kestä silti. Sunhan piti olla "alla konjamiinipullon onnellisten tähtien". Niin niin......

3. campv

campv Ylläpidon jäsen

2 309
    110
    63
    Woe kuule, vielä taistellaan pullon kanssa - tiedä sitten kumpi voittaa. Ainakin pullo tyhjenee, joten minä taidan se selättää (tai sitten se kostaa salakavalasti ja selättää mut - huomenna tietää).

4. Ottaa varmaan koville. Telkkariin pitäs saada joku reaaliaikanen tulos- ja tilanneseuranta. Onhan niitä turhemmissakin tapahtumis. Mulla toi perusporukka on harventunu aika vaivattomasti illan mittaan, mut ylempiarvosten kans sattaa ottaa lujille. Jos nyt niihin asti ees kerkiin.

5. campv

campv Ylläpidon jäsen

2 309
    110
    63
    Joo, webcamilla livefeediä kameralaukkuun. Siinä olis realityteeveetä kerrakseen.

6. Jaksaisko joku kattella kun vaihteleva määrä porukkaa vetää viinaa tietokoneen ääres. En tiiä. Ajatus vaatii viel pikkasen kehittelyy. Ja paljo enemmän juomaa! Tutkitaan.

7. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63
    Ei helvetti, nyt sitä videoo niin on tekemistä töissäkin :D

8. campv

campv Ylläpidon jäsen

2 309
    110
    63
    No niin virus, mieti ja päättele ja raportoi tänne. Huh huh, tästä kun selviän niin otan kyllä kännit!

9. Järki on kun partaveitsi ja videot syntyy ihan itestään. Tiatokone on ystävä. Eikä mulla ainakaan oo ees veppikameraa. Tarvis varmaan avata joku tiatokonekauppa sorkkaraudal. Sielhän niit kai ois. Mut jos pistäiskin oikee helvetin hulinaks tälläses kerrostalos niin pääsis varmaan ihan valtakunnan telkkariverkkoon esiintymään. Poliisilta tilailis vaan neuvottelujen yhteydes lisää juotavaa ja vaik pitsaa. Taitaakin pikkasen hiukoo. Haenpa jääkaapista kengurun pöytään. Veit ö minit.

10. Kenguru on syöty. Kokonaan. Aikamoiset pileet. Täshän voikin käydä maate kun kampinveekin on jo sammunu ja katkassu napanuoran tänne. Tai ehkä se vaan hukku koknakkiin, heittäkää pelastusrengas jos näätte. Tai myllynkivi.

11. campv

campv Ylläpidon jäsen

2 309
    110
    63
    Johan tässä on tullut oltua pitkään kuivin suin. Nyt janottaa, suuntaan siis baariin!

12. jartsu4

jartsu4 Member

174
    12
    18
    Mie veän tänään lärvit. Vuorotyöläisellä kun ei oo niin päivästä kiinni. Ranskalainen Bushman-punaviini on hyvää. Lisäksi löytyy keskiolutta ja Southern Comfort-likööriä. Heräteostos, nuorena tuli juotua.

13. campv

campv Ylläpidon jäsen

2 309
    110
    63
    Virus, ole mies ja toimi!

Täällä toimii - eka sikari takana ja alkoholia veressä! Jiiihaaa!

14. campv

campv Ylläpidon jäsen

2 309
    110
    63
    Ja bastu lämpee, kohta saunaa ja lisää viunaa... Paskempi homma on se, että joutuu huomenna töihin...

Noh, se on vasta huomenna :)

15. jartsu4

jartsu4 Member

174
    12
    18

16. No tääl ei toimi. Ainut mikä toimii on vibraattooooooooooo. Viinapää on jäähtymäs.

17. may

may

56
    0
    0
    Ei oo saunaa ja punkkupullo on jo tyhjä, mutta viskiä vielä on ja neljä viikkoo lomaa..

18. jartsu4

jartsu4 Member

174
    12
    18
    Ei huono. Itse olen siirtynyt Southern Comfortiin ja voipi olla, että huomenna on paha olo. But who cares!